Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:20:14 GMT

حدس زدن ترکیب سپاهان دشوارتر از همیشه!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۲۳۲۲

حدس زدن ترکیب سپاهان دشوارتر از همیشه!

امرقلعه نویی در دیدار برابر سپیدرود به چیزی غیر از پیروزی نمی اندیشد و بی شک با ترکیبی هجومی هم شاگردانش وارد زمین خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان و در میان خریدهای زمستانی اش تنها از علی قربانی رونمایی کرد و در ادامه مسابقه هم فرصت به بازیکنانی نظیر مسلمان نرسید؛ رویه ای که به نظر می رسد در دیدار برابر سپیدرود هم ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی قربانی، محمد مسلمی پور، محمد ابراهیمی، محسن مسلمان و محمدرضا مهدی زاده پنج خرید سپاهان در پنجره زمستانی بودند که در دیدار برابر سپیدرود به احتمال فراوان بار دیگر شاهد حضور علی قربانی و البته اولین حضور مسلمان خواهیم بود ولی در خط دفاعی و دروازه و همینطور پست هافبک تدافعی به نظر نمی رسد، شاهد تغییرات باشیم.


با این وصف نیازمند مانند گذشته در دروازه خواهد بود و چهار نفر خط دفاعی تیم را سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی و محمد ایران پوریان شکل خواهند داد و یک خط جلوتر از آنها مهدی کیانی در سیتم پایه 3-3-4 بازی خواهد کرد.


اما هر چقدر حدس زدن ترکیب سپاهان در بخش تدافعی آسان است، در بخش هجومی این کار سخت به نظر می رسد. قلعه نویی حالا مهره های زیادی در دسترس دارد و اینکه 11 نفر اصلی  او با توجه به خریدهایی که انجام شده و بازیکنانی که از قبل در اختیار دارد، چه کسانی خواهند بود نیاز به زمان و البته نمایش بازیکنانش دارد.

 


با این حال به نظر می رسد مانند گذشته در خط میانی فرصت به کومان و سجاد شهباززاده داده شود. در دو پست وینگر راست از مهرداد محمدی استفاده شود و در پست وینگر چپ از علی قربانی که قطعا با بازگشت استنلی کی روش به ترکیب اصلی، یک خط عقب تر بازی خواهد کرد تا از قدرت سرزنی خود برای ایجاد موقعیت برای سایرین و خودش در نقطه کور خط دفاعی حریف استفاده کند.


همانطور که گفته شد، هنوز نمی توان به طور دقیق در مورد ترکیب سپاهان پس از خریدهای نیم فصل گمانه زنی کرد ولی با توجه به بازی های نیم فصل اول و انتظاراتی که معمولا قلعه نویی از تیم هایش دارد، می توان از 11 نفر زیر به عنوان بازیکنانی که احتمالا در مقابل سپیدرود حضور فیکس خواهند داشت، نام برد.


پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، علی قربانی و استنلی کی روش.


دیدار سپاهان و سپیدرود از ساعت 17:15 دقیقه در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود که هواداران این تیم به دلیل رفتارهای نامساعد در دیدار برابر پرسپولیس از حضور در ورزشگاه محروم هستند.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام