Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرام نورایی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: 

تهیه‌کنندگی این سریال که تصویربرداری آن شهریورماه امسال به پایان رسید و این روزها مراحل پایانی تدوین را طی می‌کند، بر عهده علی اکبر تحویلیان است.

بنا بر این گزارش، تدوین این سریال پس از پایان تصویربرداری از شهریور ماه سال جاری توسط شوکا زندباف شروع شد و تاکنون ۶۰ درصد از آن به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداگذاری کار نیز چندی پیش توسط علیرضا علویان شروع‌شده و سازندگان در حال رایزنی برای انتخاب آهنگساز اثر هستند.

سریال «از یادها رفته» در ایام ماه مبارک رمضان سال ۹۸ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش فارس، سریال «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش وزندگی مشترک می‌رسد.

 

#از_یادها_رفته

#بازیگر

#حسین_یاری #حسین_پاکدل #هلیا_امامی #میترا_حجار #پوریا_پورسرخ #بیتا فرهی #کامران_تفتی #لیلا_بلوکات #سیما_تیرانداز #مهدی_سلوکی #رضا_یزدانی #رسول_نجفیان #علیرام_نورایی #حبیب_دهقان‌نسب #مهرداد_ضیایى

#کارگردان #بهرام_بهرامیان

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیما تیرانداز علیرام نورایی از یادها رفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ‌نمایی پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان

علی سالاروند، امشب، با اشاره به ثبت فیلم یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شدۀ سفیدکوه، گفت: مشاهدۀ این گونه ارزشمند در لرستان تأیید شده‌است.

او با بیان اینکه حضور پلنگ برای سایر گونه‌ها جنبۀ حمایتی دارد، اضافه کرد: مشاهدۀ پلنگ در یک زیست‌بوم نشان‌دهندۀ پویایی و تکمیل زنجیرۀ غذایی زیستگاه است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • مرغ دریایی از نمایی متفاوت (عکس)
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • رخ‌نمایی پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد