Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

‌به گزارش ایسنا‌، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف و ظلم ستیز و عدالت جوی ایران اسلامی و مردم با ایمان و انقلابی خراسان جنوبی تبریک و تهنیت می‌گویم.

حرکتی که از سال ۴۲، امام راحل (ره) با پشتیبانی ملت ایران آغاز کرد و به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ادامه یافت، سبب شد تا گفتمان انقلاب اسلامی ایران را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه مردم آزادی خواه جهان رشد پیدا کند و امروز در یکایک نقاط بیدار جهان شعار " مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل " سر داده می‌شود.

اینجانب با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) از یکایک مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان خراسان جنوبی دعوت می‌نمایم همه با هم، برای تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) همگام و همراه با ملت بزرگ ایران با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که تجلی وحدت و همدلی ملت با آرمان‌های انقلاب است، شرکت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند