Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، بهمن آذروش، مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: چهار سرمایه گذار کلان برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی نمین در بخش پتروشیمی اعلام آمادگی کرده و در حال رایزنی برای سرمایه گذاری در این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی نمین 2 هزار و 55 هکتار است ، گفت: این طرح در پنج فاز قابل اجراست که فاز اول آن به مساحت هزار هکتار در شرف اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذروش اظهار داشت: این طرح در سال 85 مصوب و تا سال 94 عملا در مورد آن هیچ اقدامی صورت نگرفته بود که در اسفند 94 مصوبه هیات دولت برای اجرایی شدن این طرح مهم اقتصادی ابلاغ شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین با اشاره به عملیات اجرایی کارخانه کریستال در منطقه اقتصادی نمین افزود: عملیات اجرایی این کارخانه در سطح 40 هکتار زمین و 22 هکتار سوله در حال اجرا است و پیش بینی شده برای 400 نفر در فاز اول و 2 هزار نفر در فازهای بعدی در این کارخانه اشتغال زایی صورت بگیرد.

وی درباره اصلاح ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین بیان کرد: اصلاح و زیر سازی ورودی منطقه به طول 4.400 کیلومتر توسط راه و شهرسازی اردبیل در دست اجرا است.

آذروش با بیان اینکه این طرح باعث رفع موانع تولید در استان می شود، گفت: راه اندازی این طرح بسیاری از موانع تولید را کاهش داده و در راستای حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی، مشکل خام فروشی را برطرف خواهد کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال پتروشیمی زمین سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد

 مجتبی خاشی مدیر جهاد کشاورزی خاش، گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری به اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفته و در سال گذشته چهار هکتار باغ جدید گل محمدی احداث و  سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان به ۱۱ هکتار افزایش یافت.

مجتبی خاشی افزود: پیش بینی شده امسال ۱۱ تن گل محمدی از سطح باغات شهرستان خاش برداشت شود.

وی تصریح کرد گل محمدی پس از فرآوری در منطقه به صورت گلاب و گل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد