Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری  معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در جمع مدیران ستادی حوزه خدمات شهری ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تشریح برنامه های این معاونت برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در میدان امام(ره) اصفهان اظهار کرد: آذین‌بندی و زیباسازی در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان ها و معابر منتهی به میدان امام(ره) و در مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسئولیت خدمات شهری از قبل راهیپمایی آغاز و تا ساعاتی بعد از برگزاری مراسم ادامه خواهد داشت گفت: از چند روز قبل شست‌وشو و نظافت مسیرهای راهپیمایی انجام شده و تمام موانع موجود و نازیبایی های مسیر راهپیمایی رفع شده است .

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در زمان برگزاری مراسم ۲۲ بهمن دستور کار، نظافت لحظه به لحظه و همزمان با راهپیمایی با شکوه مردم اصفهان است.

امیری  با بیان این که در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تمامی نیروهای خدماتی به همراه تجهیزات در مسیرهای راهپیمایی مستقر هستند گفت:  نیروی خدماتی در مناطق ۱،۳،۵،۶ و ۹ که شامل مسیر های هشت گانه راهپیمایی است مستقر شده اند و در حین برگزاری مراسم با شکوه ۲۲ بهمن به نظافت لحظه به لحظه می پردازند.

وی با اشاره به پیش بینی حضور چشمگیر مردم انقلابی و همیشه در صحنه اصفهان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۹۷ افزود: گستردگی حضور ، کار نظافت بعد از مراسم را سخت‌تر می‌کند، اما نیروهای خدماتی شهرداری اصفهان با تمام توان سعی دارند تا در کمترین زمان ممکن و در ساعاتی پس از پایان مراسم میدان امام‌(ره) و مسیر های راهپیمایی را نظافت و پاکسازی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: علاوه بر نیروهای خدماتی ، در این مراسم سازمان های خدمات موتوری و آتش نشانی با تجهیزات، امکانات و پرسنل خود در مسیر های راهپیمایی و میدان امام(ره) مستقر هستند تا در صورت نیاز به شهروندان خدمت‌رسانی کنند. 

 

انتهای پیام/م 

 

تمهیدات حوزه خدمات شهری برای روز ۲۲ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری 22 بهمن 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان