Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورمحمد تربتی نژاد، بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی  ۱۳۷ پروژه عمرانی در گرگان اظهار کرد: انقلاب شکوهمند ایران ویژگی های خاصی داشت که اسلامی بودن، مردمی بودن و ضد استکباری بودن و رهبری همه جانبه انقلاب از مهم ترین ویژگی های آن است.

وی افزود: انقلاب دستاوردهای مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره برای کشور داشت که یکی از آن ها افزایش شاخص امید به زندگی در گلستان و ارتقاء آن از ۵۵ سال به ۷۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربتی نژاد ادامه داد: طبق آمار سال ۹۶ بین ۶۰ الی ۷۰ هزار بیکار در استان وجود دارد و به طور میانگین برای ایجاد یک شغل ۲۰۰ میلیون تومان لازم است بنابراین برای رفع بیکاری استان ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: دولت به تنهایی برای رفع معضل بیکاری نمی تواند اقدام کند اما ایجاد فضای کسب و کار توسط بخش خصوصی می تواند راهگشا باشد.

تربتی نژاد اضافه کرد: درآمد متوسط گلستانی ها پایین تر از میانگین کشوری است در حالی که با وجود ظرفیت های خوب کشاورزی و صنعتی در استان و نیروی انسانی ماهر باید این درامد توسعه یابد.

وی گفت: تأمین آب از دیگر مشکلات  استان است و در صورتی که بحث انتقال آب از خزر به بخش مرکزی کشور وجود دارد استان ما باید در اولویت باشد.

تربتی نژاد ادامه داد: نصب آب شیرین کن و استفاده از آب دریا برای کشاورزی می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی تصریح کرد: در نظام جمهوری 

کد خبر 4538686

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک شد  

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵  بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • (ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم
  • هوای تهران پاک شد  
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور