Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@20:00:04 GMT

نجات کوهنورد مفقود شده در کوه‌های واریش

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۹۳۹۷

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح روز گذشته خانواده کوهنورد ۲۸ ساله‌ای با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرند و از مفقود شدن فرزندشان در کوه‌های واریش (کوه های شمال غربی تهران) خبر می‌‌دهند.

وی بیان داشت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی به همراه سازمان‌های امدادرسان و نیروهای محلی جست‌وجوی خود را برای یافتن کوهنورد آغاز می‌کنند که پس از تلاش 7 ساعته این کوهنورد را در ساعت 17 پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات پلیس پیشگیری تهران، خاطرنشان کرد: کوهنورد مفقود شده علت گم شدن خودش را مه‌گرفتگی شدید راه بیان کرده که موجب شده راه را گم کند و ساعات سخت و وحشتناکی را در کوه‌ها سپری کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر