Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مسلمان در دیدار با سپیدرود رشت برای نخستین بار با پیراهن سپاهان به میدان رفت. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و سپیدرود رشت در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شده و حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* حدود 10 روز پیش اعلام شد که سقف ورزشگاه نقش‌جهان در حال آماده‌سازی است که هم‌اکنون تا این دیدار 5 قاچ از چادرهای سقف ورزشگاه نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در حالی که قرار بود آی دی کارت خبرنگاران برای نیم‌فصل دوم به دست آنها برسد، اما پس از گذشت 2 هفته از نیم فصل دوم هنوز آی دی کارت‌ها به دست خبرنگاران اصفهانی نرسیده است. البته مسئولان هیئت فوتبال استان عنوان می‌کنند که مدارک خبرنگاران به سازمان لیگ ارسال شده و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند.

* کی‌روس استنلی پس از پشت سر گذاشتن  محرومیت خود، در این دیدار بار دیگر در ترکیب سپاهان قرار گرفته است.

اصفهان| ترکیب تیم فوتبال سپاهان مقابل سپیدرود اعلام شداصفهان| علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان - سپیدرود شرکت نکرداصفهان| قرائت بیانیه در نشست خبری امیر قلعه‌نویی/ اتخاذ سیاست سکوت در واکنش به اتفاقات اخیر

* بیشتر عکاسان خبری پشت دروازه تیم سپیدرود نشسته‌اند و تنها 2 عکاس پشت دروازه سپاهان هستند.

* محسن مسلمان در این دیدار برای نخستین بار با پیراهن سپاهان به میدان رفته است.

* محمد غلامی در دقیقه 7 موقعیت بسیار مناسبی برای گشودن دروازه سپاهان به دست آورد، اما در حالی که می‌رفت با پیام نیازمند تک به تک شود با دخالت مدافع سپاهان این فرصت خوب را از دست داد.

* مهرداد محمدی تنها بازیکن سپاهان بود که پیش از پایان نیمه نخست مشغول به گرم کردن شد تا در نیمه دوم بازی کند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز با حضور مردم هنردوست اصفهانی، پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان) تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.

مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.

این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.

مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

همکاری با خوانندگانی چون علیرضا قربانی و سالار عقیلی در کارنامه مرحوم شفیعی وجود دارد.

شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

کد خبر 6091896

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان