Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@13:48:41 GMT

انقلاب اسلامی جهان را آماده ظهور کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۸۳۹۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان مبارکه بابیان اینکه انقلاب اسلامی کامل‌کننده اسلام ناب محمدی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، ما را از نظام ولایی بهره‌مند کرد و ۴۰ سالگی دوران کمال انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این چهلمین سالگرد پیروزی را خدمت خانواده شهدا که در ماندگاری این انقلاب بیش از بقیه زحمت کشیدند، تبریک عرض می‌کنم، شهادت از دست رفتن و حیف شدن نیست بلکه شهادت در فرهنگ قرآن به مقصد رسیدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند همه ما را خلق کرد، دین فرستاد، نماز و روزه و … برای رسیدن انسان به خدا است؛ خداوند راجع به هیچ‌کدام این ابزار جز شهادت برای رسیدن به خود اطمینان نداد.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی بابیان اینکه نباید فرصت‌هایی که شهدا برای ما ایجاد کردند را از دست بدهیم و بسوزانیم، تصریح کرد: ۴۰ سالگی انقلاب به برکت فرهنگ علوی و فاطمی است؛ حضرت فاطمه (س) از دین خدا دفاع کرد و الگو همه امامان (ع) شد.

 

انقلاب اسلامی تنها نظام دینی که ۴۰ سال عمر کرده است

وی تصریح کرد: اگر برای اولین بار است که انقلاب اسلامی ۴۰ ساله می‌شود، می‌دانیم که در هیچ دوره‌ای از دوره‌های اسلام و حتی قبل از اسلام حاکمیت دین ۴۰ سال عمر نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با توضیح اینکه پیامبر اکرم(ص) بعد از هجرت نظام ولایی تشکیل داد که پس از ۱۰ سال این نظام متلاشی شد، بیان کرد: امام صادق (ع) چهار هزار شاگرد دارد اما چهار هزار بسیجی نداشت، امامان معصوم هیچ‌کدام یارانی مانند جوانان انقلابی ما که آمده سردادن هستند، ندارد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی نظام ولایی برپا کرده است که این نظام الهی در حالی ۴۰ ساله شده است که با دشمنان در جبهه‌های متعددی جنگ داشته است؛ باید اقداماتی که جبهه استکبار علیه ما انجام داده است را بنویسیم تا متوجه عظمت این انقلاب شویم.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی بابیان اینکه بقای این انقلاب با توجه به این دشمنی‌ها معجزه است که این معجزه را ملتی آفرید که حضرت علی (ع) در فراق آن‌ها می‌نالد، گفت: این معجزه‌ها به برکت شهدا و استقامت ملت بزرگ ایرن است؛ انقلاب اسلامی دارد جهان را آماده ظهور حضرت مهدی (عج) می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران فقط اسلام پیامبر (ص) را زنده نکرد بلکه عالم را آماده نهضت ظهور کرد.

 

جمهوری اسلامی از شرایط ظهور می‌گوید

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه همه از علائم ظهور حرف می‌زنند اما جمهوری اسلامی از شرایط ظهور گفت، بیان کرد: اعلام ظهور حضرت مهدی (عج) دست ما نیست اما شرایط ظهور در دست ما است؛ ظهور دو شرط تبری و تولی و نه گفتن به حاکمیت‌های غیر الهی است.

 

وی اظهار کرد: مردم باید اهل پرداخت هزینه ولایت باشند این‌ها انقلاب اسلامی دارد این دو شرط را در جهان نهادینه می‌کند؛ امروز انقلاب اسلامی ابهت آمریکا را شکسته است و کاری کرده که آمریکایی‌ها اعلام کنند که انقلاب اسلامی ۴۰ سال‌مرگ تدریجی ما را رقم‌زده است.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی بابیان اینکه اکثر کشورهای دنیا روحیه ضدآمریکایی پیداکرده‌اند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی دارد این تفکر را ایجاد می‌کند که شایسته نیست تحت سلطه طاغوت‌ها باشد؛ مردم باید در تبری و تولی آزمون دهند که آمادگی برای ظهور رادارند.

 

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین خدمت را به نهضت ظهور کرده

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین خدمت را به نهضت ظهور کرده است؛ راه همچنان ادامه دارد و دشمنان خبر ندارد که این امت امتی است که در برابر سختی ها و کج اندیشی ها و حرف می زند، نقد و گلایه می کنید اما زمانی که پای اصل دین بیایید دست واحد است، مجلس و دولت، ملت پشت سر ولایت یک حرف «مرگ بر آمریکا» رادارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: این ۴۰ سالگی به بهای این استقامت است اما به کوری چشم دشمنان ۴۰ سالگی ها بعدی انقلاب را جشن می گیریم و شهدا عامل اصلی جشن چهلمین سالگرد پیروزی هستند.

وی بابیان اینکه ما شاگرد مکتب آقایی هستیم که فرمودند همه بلاها و سختی ها را تحمل می‌کنم اما دست از یاری دین خدا بر نمی دارم، گفت: مردم ایران می گویند فشارها و تحریم ها را می پذیریم اما زیر بار سلطه استکبار نمی رویم و بازگشت آمریکا به ایران محال است.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی ادامه داد: پیوند امت با ولایتی دلیلی است که این انقلاب را ۴۰ ساله کرده است، نظام ولایی یعنی حاکمیت خدا، قانون خدا و ولی‌فقیه مجری حکم خداوند است؛ در نظام ولایی فرمانبری از ولی‌فقیه را فرمانبری از خدا می‌دانیم.

 

امت متصل به ولایت شکست ندارد

وی با توضیح اینکه در فتنه های که پس از انقلاب یکی بعد از دیگری دیدیم چیزی که انقلاب را حفظ کرده است پیوند امت با ولایت است، خاطرنشان کرد: دشمن تحلیل می‌کند که مسلمان ممکن است سه وضعیت داشته باشند، مسلمانان امت بزرگی باشند اما ولایت نداشته باشند که خطر ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ولایت باشد اما مسلمانان همراهی نکنند که امام خطرناک است اما اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت شکست ندارد که این حرف دشمن است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با توجه به دشمنی‌ها، فشارها و فتنه ها به دلیل متصل بودن امت با ولایت ۴۰ ساله شده است، گفت: دشمن اعلام کرده که برای شکستن انقلاب اسلامی باید نقطه اتصال امت با ولایت را قطع کنیم؛ این نتیجه گیری های دشمنان پیامی برای مردم و مسئولان کشور دارد، مردم ایران بدانند با اتصال به ولایت کار بزرگی کرده اند.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی افزود: آمریکا و هیچ قدرتی تا زمانی که امت با ولایت هستند هیچ آسیبی نمی توانند برسانند؛ مسئولان و خدمتگزاران به این نظام باید منت کش شهدا باشند که این فرصت را توانستند به دست بیاورند.

 

دیوانه شدن استکبار از امت ایران

وی با تأکید بر اینکه خدمتگزاری در نظام ولایی منت کشی خدا است، بیان کرد: یکی از کاری هایی که قدرشناسی از این نعمت را انجام می دهد فرمانبری از ولایت است؛ در نظام اسلامی رئیس جمهور و مجلس و قوه قضائیه نظریه پرداز نیست، نظریه پرداز ولایت است که حکم الله را می‌گوید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان گفت: مسئولان باید قدرشناس این امت باشند، این امتی که همه سختی را حس و درد ها را تحمل می‌کند اما از انقلاب دست بر نمی دارد؛ این امت استکبار را دیوانه کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است

ایسنا/فارس تولیت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: حرکتی که آیت‌الله نجفی لاری در زمان حیات خود انجام داد، زمینه‌ساز شکل‌گیری حکومت و انقلاب اسلامی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری امروز، ۱۹ اردیبهشت در همایش بین‌المللی «مرجعیت شیعه، حکمرانی و تمدن اسلامی با محوریت واکاوی اندیشه‌های مرحوم آیت‌الله سید عبدالحسین نجفی لاری» گفت: این نشست با همکاری دانشگاه جهرم، برای این برگزار شده است تا نگاهی به زندگی این اندیشمند، عالم و مجاهد راه حق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اینکه می‌توان آیت‌الله سیدعبدالحسین نجفی لاری را در ردیف «آخوند خراسانی» بزرگترین رهبر مشروطه قرار داد، افزود: ایشان از شاگردان «میرزای شیرازی» بوده است، شخصیتی که در سن ۲۲ سالگی به مقام اجتهاد رسید. این نشانگر بلوغ فکری، استعداد و سخت‌کوشی این عالم بزرگ شیعی است.

کلانتری با تصریح اینکه کل حضور ایشان در ایران ۳۳ سال طول کشید، تصریح کرد: دوران حضور ایشان در فارس یکی از پرنشیب و فرازترین ادوار بوده و امروز یکصدمین سالگرد فوت این شخصیت بزرگ است.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) افزود: یکی از اتفاقاتی که در دوران مرحوم آیت الله نجفی لاری در ایران افتاد این است که کشور به دو بخش تقسیم شد. قسمت شمالی در دست روسیه و قسمت جنوب در استعمار و استثمار انگلستان درآمد. در این زمان به خاطر قحطی و جنایات انگلیس جمعیت ایران حدوداً نصف شد.

کلانتری تصریح کرد: این عالم بزرگ همزمان در سه جبهه جنگید: استعمار انگلستان، استبداد قاجار و یک جهاد همه جانبه پی‌ریزی کرد و نظام اسلامی بر مبنای ولایت فقیه را بنیان نهاد.

وی ادامه داد: کاری که مرحوم عبدالحسین نجفی لاری انجام داد همان کاری است که انقلاب کبیر اسلامی حدود ۶۰، ۷۰ سال قبل در مقیاس وسیع‌تر انجام داد. حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است.

کلانتری گفت: با برگزاری این نشست‌ها شاید بتوانیم کمی از دین خود را به این فقیه بزرگ ادا کنیم، تا نسل جدید بتوانند از خرمن دستاورد بزرگان دین بهره‌مند شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه جهرم نیز در این مراسم گفت: اولین و تنهاترین شخصی که عمق شخصیت این عالم بزرگ را متوجه شدند، رهبر معظم انقلاب بودند. ما از ایشان یاد گرفتیم که این عالم ربانی چه ظرفیت‌های داشتند و می‌شود از آن درس گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصور مهدوی با بیان اینکه اولین وجه ایشان باور عملی بود که به ولایت فقیه داشتند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار داشتند که اولین حکومت کوچک اسلامی را ایشان تاسیس کردند و ما تا زمان امام خمینی(ره) همچون شخصیتی نداریم.

وی از نام‌گذاری روز ۱۹ اردیبهشت به نام این عالم و فقیه عالیقدر خبر داد و گفت: یکی از کارهایی که در دست پیگیری است، ثبت این روز به نام این فقیه فقید است و امیدواریم این همایش‌ها سرآغازی برای نکوداشت‌های بعدی باشد.

مهدوی افزود: مقابله با استعمار انگلیس، مقابله با تجزیه کشور و فتوای بازگشت مناطق جدا شده به کشور، اقتصاد مقاومتی که اظهار کردن باید تولیدات داخلی داشته باشیم، جزیی از تلاش‌ها و نگرش‌های عملی این عالم ربانی بود.

به گزارش ایسنا، مرحوم آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری، یکی از علمای بزرگ منطقه جنوب فارس بودند که نقش مهمی در مبارزه با استعمار انگلیس در منطقه جنوب کشور ایفا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه