با گرانترین طلاقها در میان سلبریتیهای دنیا آشنا شوید
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۴۵۷۵
به گزارش پارس نیوز، ماجرای طلاق سلبریتی ها معمولا پیچیده تر از مردم عادی است و وقتی زوج مشهوری تصمیم به جدایی می گیرند، فقط قلب های شکسته ی آن ها نیست که باقی می ماند، بلکه در حقیقت، پای ثروت زیادی هم در میان است. به علاوه اگر قبل از ازدواج، توافقنامه ای در مورد نحوه ی تقسیم اموال بعد از طلاق بین آن ها امضا نشده باشد، جدایی آن ها می تواند بسیار هزینه بردار باشد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
ماجرای طلاق سلبریتی ها معمولا پیچیده تر از مردم عادی است و وقتی زوج مشهوری تصمیم به جدایی می گیرند، فقط قلب های شکسته ی آن ها نیست که باقی می ماند، بلکه در حقیقت، پای ثروت زیادی هم در میان است. به علاوه اگر قبل از ازدواج، توافقنامه ای در مورد نحوه ی تقسیم اموال بعد از طلاق بین آن ها امضا نشده باشد، جدایی آن ها می تواند بسیار هزینه بردار باشد.چند هفته پیش بود که جف بزوس، مالک شرکت آمازون، و همسرش مکنزی اعلام کردند که تصمیم گرفته اند بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک به طور توافقی از یکدیگر جدا شوند.
بزوس ثروتمندترین مرد حال حاضر دنیا است و ثروت خالص او را ۱۳۷ میلیارد دلار تخمین می زنند. هنوز معلوم نیست که این زوج پیش از ازدواج بر سر نحوه ی تقسیم اموال با یکدیگر توافق کرده بودند یا نه. اما اگر چنین توافقنامه ای وجود نداشته باشد، طلاق بزوس از همسرش مکنزی احتمالا به گران ترین طلاق تاریخ تبدیل خواهد شد.البته پیش از بزوس هم زوج های مشهور دیگری بودند که با ثروتی که بعد از طلاق خود بین او و همسرشان تقسیم شد رکورد دار شدند. در ادامه به تعدادی از گران ترین طلاق ها در میان سلبریتی ها دنیا می پردازیم. فهرستی که در ادامه می آید، به ترتیب از کمترین به بیشترین است.
۷- کوین کاستنر و سیندی سیلوا
رقم مصالحه برای طلاق: طبق شنیده ها، ۸۰ میلیون دلارکوین کاستنر، بازیگر مشهور هالیوودی و سیندی سیلوا در سال ۱۹۷۵ در دانشگاه دولتی کالیفرنیا با یکدیگر آشنا شدند و ۲ سال و نیم بعد با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها در سال ۱۹۹۴ بعد از ۱۶ سال، به زندگی مشترک خود پایان دادند.از قرار معلوم مشکل سیلوا بر سر تنوع طلبی کاستنر و بازی او در نقش هایی بود که صحنه های غیر اخلاقی داشتند. سیلوا با کاستنر اتمام حجت کرده بود که باید دست از این کارهایش بکشد یا کار در سینما را رها کند.کاستنر و سیلوا در بیانیه ی مشترکی در مورد طلاق خود اعلام کردند: «ما در مورد همه ی مسائل مربوط به فرزندان خود و موارد مالی به توافق رسیده ایم و توافقنامه ی طلاق ما صادر شده است.»نقش آفرینی کاستنر در فیلم های معروف «رقص با گرگ ها» و «بادیگارد» به همین دوره باز می گردد.
۶- مدونا و گای ریچی
رقم مصالحه برای طلاق: ۷۶ تا ۹۲ میلیون دلارگای ریچی، کارگردان امریکایی و مدونا، خواننده ی مشهور، بعد از ۸ سال زندگی مشترک، در سال ۲۰۰۸ از یکدیگر جدا شدند.در سال ۲۰۱۱، ریچی در نشریه ی Details درباره ی طلاق خود صحبت کرد و گفت که در آن زمان احساس می کرد به یکی از آن سریال های آبکی تلویزیونی پا گذاشته اما حالا افسوس زمانی که با مدونا گذرانده را نمی خورد. مدونا هم بعدها در مصاحبه با نشریه ی Newsweek گفته بود که رابطه ی آن ها طراوت و شادابی خود را از دست داده بود.مدونا در اینباره گفته: «دیگه به اندازه ی گذشته رمانتیک نبود. با خودتون فکر می کنید که خب این اون چیزی نبود که قرار بود باشه و من واقعا چقدر مایلم که از خود گذشتگی کنم.»در آن زمان، سخنگوی رسانه ای مدونا به خبرگزاری Associated Press اعلام کرده بود که رقم مصالحه برای طلاق این زوج دست کم ۷۶ میلیون دلار خواهد بود.
۵- هریسون فورد و ملیسا متیسون
رقم مصالحه برای طلاق: بین ۸۵ تا ۱۱۸ میلیون دلارهریسون فورد، بازیگر مشهور و همسرش، ملیسا متیسون که یک فیلمنامه نویس بود، ۱۷ سال با یکدیگر زندگی کردند. این زوج در جریان فیلمبرداری فیلم مشهور «اینک آخر الزمان» با یکدیگر آشنا شده بودند.فورد و متیسون در سال ۲۰۰۰ در حالی از یکدیگر جدا شدند که شایعاتی در مورد آشنایی فورد با یک زن جوان تر مطرح شده بود.این زوج در بیانیه ای مشترک در سال ۲۰۰۰ اعلام کردند: «ما یک ماه گذشته را جدا از هم زندگی کردیم. از صمیم قلب امیدوار هستیم که بتوانیم اختلافات خود را حل و فصل کنیم.»آن ها ۳ سال بعد به طور رسمی از یکدیگر جدا شدند. ملیسا متیسون در سال ۲۰۱۵ از دنیا رفت.
۴- استیون اسپیلبرگ و امی اروینگ
رقم مصالحه برای طلاق: طبق شنیده ها، ۱۰۰ میلیون دلاراسپیلبرگ، کارگردان مشهور و موفق هالیوودی و همسرش امی اروینگ بعد از ۴ سال زندگی مشترک، در سال ۱۹۸۹ از یکدیگر جدا شدند. توافقنامه ی مالی پیش از ازدواجی که به دادگاه ارائه شد روی یک دستمال سفره بود! قاضی دادگاه این توافقنامه را نپذیرفت و با رأی دادگاه ۱۰۰ میلیون دلار به اروینگ تعلق گرفت.اروینگ در سال ۱۹۹۴ در مصاحبه ای با روزنامه ی Los Angeles Times اظهار کرده بود که احتمالاً رفتارهای جاه طلبانه ی او و اسپیلبرگ باعث شکست آن ها در زندگی مشترک شده بود.او در اینباره گفته بود: «تو دوران زندگی مشترکم با استیون، احساس می کردم زن یه سیاستمدارم. چیزهای خاصی از من انتظار می رفت که قطعاً از جنس من نبود. یکی از مشکلات من اینه که خیلی صادق و رکم. این ویژگی ایه که عواقبش متوجه دیگرانه. اما اون زمان من خواستم به شیوه ی خودم رفتار کنم و عواقبش متوجه خودمم شد.»
۳- مایکل جردن و خوانیتا ونوی
رقم مصالحه برای طلاق: طبق شنیده ها، ۱۶۸ میلیون دلارمایکل جردن، مشهورترین بسکتبالیست تاریخ، در سال ۱۹۸۹ با خوانتیا ونوی در لاس وگاس ازدواج کرد.ونوی در سال ۲۰۰۲ به طور رسمی درخواست طلاق داد، اما این زوج تصمیم گرفتند که سعی خود را بکنند و به جای جدایی، اختلافات شان را حل و فصل کنند. در نهایت در سال ۲۰۰۶، جردن و ونوی بعد از ۱۷ سال زندگی مشترک، تصمیم به جدایی گرفتند. این طلاق برای بعضی از دوستان جردن و ونوی غافلگیر کننده بود چون چند روز پیش از این اتفاق، آن ها به همراه همدیگر برای تماشای مسابقه ی بسکتبال پسرشان حاضر شده بودند.وکلای جردن و ونوی در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که این طلاق با تصمیم هر دو طرف و به طور توافقی انجام شده.
۲- مل گیبسون و رابین مور
رقم مصالحه برای طلاق: طبق شنیده ها، ۴۲۵ میلیون دلارگیبسون، بازیگر و کارگردان مشهور، در سال ۲۰۰۶ در مصاحبه ای با سایت Deadline از جدایی خود و همسرش خبر داد. این مصاحبه یک روز بعد از آن انجام شده بود که گیبسون به اتهام رانندگی در شرایط غیر طبیعی (تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر) در شهر مالیبوی کالیفرنیا دستگیر شده بود.رابین مور در سال ۲۰۰۹ به طور رسمی درخواست طلاق داد و در آن، وجود اختلافات سازش ناپذیر را مطرح کرد. چند ماه پیش از آن معلوم شده بود که گیبسون با اوکسانا گریگوریوا، خواننده و ترانه ی سرای روس در رابطه است. ۶ ماه از درخواست طلاق مور گذشته بود که گیبسون و گریگوریوا صاحب فرزند شدند.طبق شنیده ها، در توافقنامه ی مالی پیش از ازدواج گیبسون و مور ذکر شده بود نیمی از هر چه که گیبسون از زمان شروع زندگی مشترک شان در سال ۱۹۸۰ به دست آورده بود به مور تعلق می گیرد. طبق ارزیابی ها، از این جدایی، ۴۲۵ میلیون دلار نصیب رابین مور شد. این زوج که بعد از حدود ۳۰ سال از یکدیگر جدا شدند، ۷ فرزند از یکدیگر دارند.
۱- جف و مکنزی بزوس
رقم مصالحه برای طلاق: حدود ۶۸ میلیارد دلاربزوس، ثروتمند مرد دنیا است و ثروت خالص او بیش از ۱۳۷ میلیارد دلار تخمین زده می شود.هنوز معلوم نیست که قبل یا بعد از ازدواج این زوج، توافقنامه ای در مورد تقسیم اموال بین آن ها امضا شده است یا نه.جف بزوس، مالک شرکت آمازون، در توئیتی طولانی اعلام کرد که ثروتمندترین زوج دنیا بعد از یک ربع قرن زندگی مشترک، در تدارک جدایی از یکدیگر به طور توافقی هستند. در اعلامیه ی مشترک این زوج آمده که جف و مکنزی بزوس «بعد از یک دوره ی طولانی تلاش برای بازیابی عشق و جدایی آزمایشی» تصمیم به طلاق گرفتند.
منبع: پارس نیوز
کلیدواژه: قلب ثروت طلاق زندگی مشترک دلار ازدواج بازی مصاحبه رسانه استیون اسپیلبرگ مشکلات بسکتبال الکل عشق پارس آشنا پارس نیوز گران ترین طلاق ها سلبریتی های دنیا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نمایشهای بدون سلبریتی شگفتانگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» از ۱۹ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. فرزاد پریدار، این روزها در نمایش «اسب قاتلین» نقش کشیش یا مانوس را بازی میکند.
پریدار درباره تجربه حضورش در «اسب قاتلین» به خبرنگار آنا گفت: در نسخه اصلی نمایشنامه؛ کشیشی به نام مانوس به واسطه طمع، خودش را به شیطان میفروشد. ولی در اجرای ما به صلاحدید کارگردان، مانوس در واقع فردی کلاهبردار است که خود را به جای کشیش جا زده است و این کار من را به عنوان بازیگر دچار چالش میکند، چون درواقع باید دو نقش بازی کنم، ولی وجه تمایر نقش من نسبت به بقیه نقشها این است که یک تیپ را بازی میکنم و از آنجایی که من ذاتاً بازیگر تیپیکال هستم این نقش برایم جذاب است.
او ادامه داد: تماشاگر در نمایش «اسب قاتلین» با اعجاز نور، صدا و قابهای زیبایی روبرو میشود. وجه تمایز نمایش «اسب قاتلین» نسبت به نمایشهای دیگر تغییر صحنه است، صحنهها خیلی سریع و در تاریکی مطلق از این رو به آن رو میشوند و واقعا چیزی شبیه شعبده بازی اتفاق میافتد.
پریداربه اهمیت نوردر این نمایش اشاره کرد و گفت: محمد هاشم زاده کارگردانی است که کار با نور را خیلی خوب میفهمد و در این نمایش هم به بهترین شکل از نوراستفاده کرده و در واقع نور جزئی از بازی و بازیگرهای اصلی این نمایش است.
او با اشاره به اینکه نمایش «اسب قاتلین» روایت خطی ندارد توضیح داد: همین موضوع باعث میشود تماشاگر وقتی به خانه میرود هم ذهنش درگیر این نمایش میماند، پازلها را کنار هم میچیند و از کشفهای جدیدش لذت میبرد. این به چالش کشیدن فکر تماشاگر به نظر من بسیار جالب است و خیلی از مخاطبان به ما گفتند یا برایمان نوشتهاند که این نمایش را باید چند بار دید.
این هنرمند شیرازی اجرا در تهران را برای کسانی که از استانها و شهرستانهای دیگر میآیند رویدادی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: به هر حال تهران پایتخت است و هنرمندان بهتر دیده میشوند. مخاطبینی که در پایتخت تئاتر میبینند حرفهایتر هستند، چون تئاترهای مختلف ازشهرهای ایران و حتی خارج از کشور دیده اند و برای بازیگر اجرا در مقابل مخاطبی که تئاتر را میشناسد خیلی ارزشمند است و باعث میشود که بیشتر تلاش کند و در نتیجه اجرای با کیفیت تری ارائه کند.
پریدار افزود: ما هیچ سلبریتی نداریم، ولی نمایش اسب قاتلین در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر بیشتر جوایز را کسب کرد. متاسفانه بعضی اوقات، فقط حضور سلبریتی برای مخاطبین اهمیت دارد و خیلیها به تماشای آثاری که چهرههای شناخته شده ندارد نمیروند، درحالی که حضور یک بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و تئاتر؛ به تنهایی تضمین خوب بودن آن اثر نیست و همچنین ممکن است تماشای نمایشی که هیچ چهرهای ندارد، تماشاگر را شگفت زده کند.
این بازیگر، حضور هنرمندان شهرهای دیگر در تهران را در ارتقا سطح تئاتر کشور بسیار موثر دانست و گفت: در تهران سطح رقابت از سایر استانها بالاتر است و وقتی هنرمندان شهرهای دیگر برای اجرا به تهران میآیند سعی میکنند به بهترین خودشان تبدیل شوند و این انگیزهای است که بازیگر، تلاش کند از لحاظ تجربه اجرا ومطالعه و سواد کاری؛ سطح خود را ارتقا بدهد و از مسئولین و دستاندرکاران حوزه نمایش درخواست میکنم از پتانسیل شهرستانها بیشتر استفاده کنند.
انتهای پیام/