Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امام‌ جمعه هنديجان گفت: کشور ما نيازي به تفکرات و راهکارهاي غرب ندارد، غربي‌ها دشمن اسلام و انقلاب هستند آن‌ وقت چگونه مي‌خواهند براي ما کاري انجام دهند. 
به گزارش خبرگزاري آريا از بندر هنديجان، همزمان با بارش باران رحمت الهي مردم شهيد پرور هنديجان با لبيک به نداي رهبر خود با حضور در خيابان‌ها چهل ‌سالگي پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي را گرامي داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه هنديجان در مراسم يوم‌الله 22 بهمن طي سخناني مهم اظهار داشت: ملت ما براي آب و غذا انقلاب نکرده و اگر اين ‌گونه بود اين ‌همه شهيد، جانباز، آزاده نمي‌داد. ملت ما شهيد داد تا آرمان‌هاي بزرگ الهي محقق شود.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمين سيدعبدالحميد حسيني افزود: کارنامه انقلاب آن ‌قدر درخشان بوده که اردشير زاهدي از سران رژيم منحوس پهلوي مي‌گويد: من افتخار مي‌کنم جزيي از اين مملکت هستم، اعتراف مي‌کند و مي‌گويد من به اين نظام احترام مي‌گذارم با اين‌ همه پيشرفت که کرده است. ولي برخي خود فروخته‌هاي خارجي و داخلي مزدور و تفاله، به ‌نظام و انقلاب تهمت‌هاي ناروا وارد مي‌کنند.
وي بيان کرد: اين خائنان و خود فروخته‌ها که خود را ايراني مي‌نامند براي خوش‌ خدمتي به مستکبران و جلادان غربي دستاوردهاي ملت ما را انکار مي‌کنند و دنبال تضعيف نظام اسلامي هستند که جاي تأسف دارد. اين افراد کور دل هستند که اين ‌همه دستاوردها را نمي بينند.
امام ‌جمعه هنديجان گفت: آمريکا و اروپا به عراق، سوريه، افغانستان، سوريه، يمن حمله کردند که ايران را تضعيف کنند اما مکر دشمن با عنايت خداوند به خودش برگشت. هزينه مبارزه کمتر از هزينه سازش است. حمله غير مستقيم نظامي به ايران با داعش انجام شد که جوانان مدافع حرم آن‌ها را در آن ‌سوي مرزها نابود کردند.
حجت الاسلام حسيني عنوان کرد: دشمن به دنبال جنگ اقتصادي است تا ملت ما را از انقلاب اسلامي جدا کند دشمن فکر مي‌کند ما براي آب و غذا قيام کرده‌ايم بنابراين با وضع تحريم‌ها مي خواهند مردم را از انقلاب روي ‌گردان کنند اما خيالي باطل را در سردارند. مردم ما در مسير انبيا و اهل ‌بيت عصمت و طهارت (ع) قيام کرده و مي‌خواهند ادامه دهنده راه انبيا و صالحان جهان باشند.
وي ادامه داد: دشمن جرئت حمله مستقيم به کشور ما را ندارد بلکه با ايجاد گروهاي تروريستي قصد حمله به ما را داشت که جوانان انقلابي همه آن‌ها را تار و مار کردند. اکنون کشور در دهه پنجم خود وارد شده و رهبر معظم انقلاب بيانيه مهمي در اين خصوص خواهند داشت.
امام‌ جمعه هنديجان تصريح کرد: تفکر غرب‌ گرايي در کشور بايد از بين برود، اينکه تصور شود مشکلات ما با رابطه، مذاکره با آمريکا حل مي‌شود غلط و خطرناک است. اين نوع تفکر غلط در چند ساله اخير به اثبات رسيده و رهبري معظم در چند روز اخير فرمودند کساني که دنبال مذاکره و رابطه با آمريکا بوده‌اند اکنون بر بي ‌اعتمادي به آن‌ها سخن مي‌گويند.
وي خاطرنشان کرد: دوران ديپلماسي لبخند، دوران عکس با جان کري و غربي‌ها تمام ‌شده، امروز بايد به اقتصاد مقاومتي بپردازيم، بياييم گوش ‌به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشيم. کساني که دور زدن تحريم‌ها و اقدامات دولت‌هاي قبلي را مسخره مي‌کردند اکنون خودشان به درو زدن تحريم‌ها اذعان و به آن افتخار مي‌کنند.
حجت الاسلام حسيني توضيح داد: امروز مسئولان کشور به اين نتيجه رسيده‌اند که مذاکره و رابطه با دشمن مشکل ‌گشا نيست، اين چيزي بود که دلسوزان نظام و رهبر عزيز چند سال متذکر و اعلام کرده بودند ولي آقايان گوش نمي ‌کردند.
وي افزود: ما امروز نياز به وحدت داريم وحدت يعني ادامه دادن راه امام خميني (ره)، راه شهدا، يعني بر فرامين و رهنمودهاي رهبري اتحاد داشته باشيم. وحدت يعني سازش با آمريکا و بيگانگان اشتباه است، مبارزه با استکبار، افزايش توان نظامي و موشکي کشور نه اينکه اعلام کنند عصر گفت‌وگو است نه موشک، اقتصاد مقاومتي نه اينکه بگويند تا سرمايه‌گذار خارجي وارد نشود و با آمريکا مذاکره نکنيم مشکل آب خوردن مردم حل نمي‌شود.
امام ‌جمعه هنديجان بيان کرد: وحدت بايد روي شعار ما مي‌توانيم باشد نه اينکه بگويند ما بايد مدير از خارج وارد کنيم. نه اينکه بگويند ايراني فقط مي‌تواند آب‌ گوشت بُز درست کند. بايد روي محورهاي انقلاب وحدت داشته باشيم.
وي گفت: در زمان اوباما با حيله و برنامه مدون که داشتند صنعت هسته‌اي کشور تعطيل شد اما اکنون دانشمندان ما زنده هستند و راه صنعت صلح ‌آميز هسته‌اي را ادامه داده و اين ترامپ ديوانه هيچ غلطي نخواهد کرد.
پايان پيام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امام جمعه هنديجان 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران

ویدئویی از حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران را مشاهده می‌کنید.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز