Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:16:47 GMT

222 معدن در آذربایجان شرقی غیرفعال است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۵۴۳

222 معدن در آذربایجان شرقی غیرفعال است

داود بهبودی روز سه شنبه در اولین جلسه حوزه معدن و فرآوری مجمع تعامل توسعه استان، اظهارداشت: در این مجمع عمدتا به دنبال تشکیل یک نهاد توسعه‎ای تعاملی و مشارکتی بخش خصوصی هستیم که با ادبیات برنامه‎ریزی آشنا باشد و بتواند به عملیاتی کردن ایده‎ها بپردازد.
وی با اشاره به اینکه در دومین سند تدبیر توسعه استان 14 هسته کلیدی تعریف شده و یکی از آن‌ها تکمیل زنجیره ارزش صنایع معدن و نوسازی صنایع است، گفت: شناسایی این زنجیره‎ها مطالعات و سازوکارهای خود را نیاز دارد و استمرار و نهادینه‎سازی جلسات مجمع را می‎طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای دستیابی به توسعه مورد انتظار استان موانعی در محیط بین‎الملل، کشور و درون استان وجود دارد، گفت: ما باید محدودیت‎ها را رفع کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی بیان کرد: مجمع تعامل توسعه می‏‎تواند جایگاه نهادهای مدنی توسعه استان را تقویت و مطالبه و فراتر از آن گفتمان توسعه را نهادینه کند.
رئیس مجمع تعامل توسعه استان نیز در این جلسه با تشریح فلسفه وجودی و اهداف مجمع گفت: در راستای آسیب‎شناسی تمام برنامه‎های چهار دهه بعد از انقلاب و انجام مطالعات تطبیقی با کشورهای موفق و ناموفق در عرصه برنامه‎ریزی به ضرورت وجود این مجمع رسیدیم.
جواد نیکبخت افزود: ما به بازتعریف توسعه پرداخته و می‎خواهیم توسعه را از قالب صرف اقتصادی خارج و به بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بیشتر توجه کنیم.
در این جلسه فعالان عرصه معدن استان دیدگاه‎های خود در ارتباط با توسعه صنایع معدنی استان را مطرح کردند.
3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی انقلاب بخش خصوصی سازمان مدیریت و برنامه ریزی معدن جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس