Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: دستاوردهای ورزش در تاریخ انقلاب اسلامی در تمام ابعاد چشم‌گیر بوده است،

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازجهانبین‌نیوز، عبدالحمید احمدی در آیین افتتاخ ۴۰ خانه ورزشی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال با گذشته قابل قیاس نبوده است و شاهد پیشرفت های قابل توجه و چشم‌گیری در تمام عرصه ها بوده‌ایم چراکه آمار و نمودارها نیز نشنانگر توسعه و گسترش حوزه ورزش در تمام ابعاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اینکه تحریم‌ها و تهدیدات مانعی برای پیشرف کشور نبوده، یادآور شد: آنچه که حائز اهمیت است افتخارات کسب شده در طول این ۴۰ سال، علی‌رقم تحریم‌ها، محدودیت‌ها و تهدیدات دشمن و در یک شرایط بسیار سخت و دشوار بوده است لذا با این حال توانسته‌ایم به دستاوردها و افتخارات چشم‌گیری دست پیدا کنیم.

احمدی با اشاره به افزایش ۳۲ برابری سرانه فضای ورزشی کشور پس از انقلاب، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری مناسبی که بعد از انقلاب در حوزه ورزش شده، همواره شاهد موفقیت‌های قابل توجهی در حوزه قهرمانی، همگانی، ورزش روستایی، فرهنگی و ... بوده‌ایم و توسعه و افتخارآفرینی در ورزش های قهرمانی پس از انقلاب بی‌نظیر بوده است.

وی بیان کرد: حضور تاثیرگزار و موفق تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، کسب بیشترین مدال در بازی‌های آسیای پس از انقلاب، کسب رتبه سوم در پاراآسیایی، اخذ چندین مدال رنگین در تاریخ بازی‌های آسیایی، کسب رتبه هفتم در المپیک جوانان و سعود ۱۷ پله نسبت به المپیک دوره قبل و...، نشان از رشد و پویایی ورزش در حوزه ورزش‌های همگانی و قهرمانی است.

احمدی با اشاره به کسب افتاخارات بانوان پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: زنان ما با مشارکت در رشته‌های مختلف و حضور در صحنه‌های بین‌المللی با رعایت ارزش‌های اعتقادی، توانستند توانمندی‌های خود را در ابعاد مختلف به جهان به منصه ظهور گذارند و علاوه بر رشد ۱۷ برابری مدا‌آوری در بازی‌های آسیایی یک جامعه الگو و پیشرو در جهان بوده و الگوی حجاب و عفاف را در ورزش جهان مطرخ کرده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی و روستایی ملزم به نگاه متفاوت و جدی است، تصریح کرد: ارتقا سطح ورزش‌های روستایی توسعه خانه های ورزش روستایی یکی از اقدامات تاثرگذاری است که طی سه تا چهار سال گذشته پیگیری شده است و در حال حاضر سه هزار خانه ورزشی روستایی تجهیز شده است.

وی بیان کرد: لازم است با هم‌افزایی و انسجام بیشتر ظرفیت‌های مناسبی را در حوزه ورزش ایجاد کرد و خدمات مطلوبی را به مردم ارائه داد و با یک عزم جدی و همبستگی کامل این مسیر موفقیت را طی خواهد کرد

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در استان وجود دارد که عمدتا نیازمند تخریب هستند، همچنین ۱۰۰ مدرسه جدید نیز باید احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مهدی اسعد امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران، ۱۰ هزار کلاس درس فیزیکی با هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در استان وجود دارد، اظهار کرد: در استان حدود هزار کلاس نیاز است که ۵۰۰ کلاس درس نیازمند تخریب بازسازی و ۵۰۰ کلاس جدید نیز باید احداث شود.

وی ادامه داد: مصوباتی در سفر اول و دوم جذب شده است، اما هدف اداره نوسازی و توسعه مدارس جذب حداکثری خیرین مدرسه‌ساز در ایجاد فضاسازی ایمن برای دانش‌آموزان استان است.

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح شناسنامه فنی آموزشی، تربیتی و ورزشی که در سال ۹۱ و ۹۲ تهیه شده است که نیازمند به‌روزرسانی است، در حال حاضر به دلیل شاخص پراکندگی سرانه آموزشی در برخی از مناطق استان سرانه آموزشی بیشتر از سرانه کشوری و حتی در برخی مناطق استان کمتر از این مقدار است، به‌روزرسانی این شناسنامه فنی می‌تواند عدد سرانه فضاهای آموزشی را به‌صورت واقعی‌تر نشان دهد.

اسعد با اشاره به این که ۱۳ هزار واحد مسکونی در منظریه قرار دارد، تاکید کرد: در شهرک منظریه شهرکرد عدد سرانه در نقطه سیاه یعنی کمتر از سه متر مربع به ازای هر دانش‌آموز قرار دارد، در حال حاضر فقط سه مدرسه در این شهرک وجود دارد که این تعداد باید به ۱۶ مدرسه برسد.

وی اضافه کرد: در استان ما با توجه به شرایط آب‌وهوایی استاندارسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی فقط در زمینه وسایل گرمایشی صورت می‌گیرد و هدف از این استاندارسازی این است که دیگر شعله آتشی در مدارس وجود نداشته باشد.

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به استاندارسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی، گفت: حدود ۱۰ هزار کلاس درس نیازمند استاندارسازی وسایل گرمایشی هستند که هشت هزار کلاس درس استاندارسازی شده است و در سال جاری در قالب طرح شهید عرب و اعتبارت دولتی حدود ۴۰۰ کلاس درس دیگر نیز استاندار سازی می‌شوند.

اسعد با اشاره به مدارس کانکسی در چهارمحال‌وبختیاری، ادامه داد: ۱۹ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که در قالب طرح شهید پناهی ده مدرسه در حال ساخت است و نه مدرسه دیگر به‌خاطر مشکل تملک زمین هنوز به صورت کانکسی هستند.

وی اظهار کرد: حدود ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در استان وجود دارد که عمدتاً نیازمند تخریب هستند، همچنین ۱۰۰ مدرسه جدید نیز باید احداث شود.

معاون توسعه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سفر اول ریاست جمهوری حدود ۲۶۰ میلیارد تومان و در سفر دوم ۶۰۰ میلیارد تومان به نوسازی مدارس اختصاص داده شد.

اسعد با اشاره به نوسازی سرویس‌های بهداشتی در مدارس گفت: در دوسال کرونا به زیر بنای مدارس به خصوص سرویس‌های بهداشتی لطمه‌های زیادی وارد شد، در سال ۱۴۰۲ یک بخشی از این سرویس‌های بهداشتی که دارای اولویت بودند، نوسازی و بهسازی شدند همچنین در حال حاضر هیچ‌گونه مدرسه فاقد سرویس بهداشتی وجود ندارد.

کد خبر 747891

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری