Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@00:47:33 GMT

ضرر پرسپولیس از قرارداد غیرقانونی استادیوم آزادی!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۲۶۱

ساعت 24- این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس را به علت عدم توجه به تبلیغات محیطی در بازی برابر پدیده با جریمه مواجه کند.

در این دو هفته حواشی عجیبی حول محور باشگاه پرسپولیس را گرفته است. آخرین حاشیه که قبل از بازی با فولاد خوزستان بود و بحث زیادی نسبت به آن انجام شد. اما اولین حاشیه برای آن‌ها هفته گذشته و قبل از انجام دیدار با پدیده مشهد شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که مسئولان سازمان لیگ در صدد لغو بازی بودند و اگر فشارهای لازم نبود احتمال تعویق آن وجود داشت. اما بعد از اتمام مسابقه سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات عدم توجه به تبلیغات محیطی و سرخود عمل کردن باشگاه پرسپولیس در نصب تابلوهایی خارج از قرارداد سازمان لیگ را دلیل لغو احتمالی این مسابقه دانست.

گویا ماجرا از این قرار است که مسئولان استادیوم آزادی در یک اقدام غیرقانونی با یک شرکت بسیار معروف و فعال در صنعت فرش قرارداد تجاری و تبلیغاتی امضا کرده و بنرهای مربوط به این شرکت را به صورت دو لایه در اطراف زمین و هم‌چنین طبقه دوم کار کرده است. این در حالی است که سازمان لیگ از ابتدای شروع مسابقات با یک شرکت ثابت قرارداد منعقد کرده و تبلیغات محیطی در همه استادیوم‌های ایران را به آن‌ها واگذار کرده و همین امر باعث شده که مسئولان سازمان لیگ به علت عدم توجه به این موضوع در صدد لغو بازی با پدیده برآیند.

حالا سازمان لیگ قصد دارد که باشگاه پرسپولیس را با جریمه مواجه کند. گویا طبق مقررات سرخپوشان که به عنوان میزبان معرفی شده بودند این وظیفه را داشتند که استادیوم آزادی را به صورت خالی و لخت در اختیار سازمان لیگ برای نصب تابلوهای محیطی قرار می‌دادند که این کار را انجام ندادند و حالا باید جریمه‌ای را به علت توجه به این موضوع پرداخت کنند. تنبیهی عجیب که به سود استادیوم آزادی و به ضرر پرسپولیسی‌ها شده و باید آن را جزو موضوعات عجیب در فوتبال ایران دانست.

جام نیوز

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال