Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از پایگاه اینترنتی ینی شفق، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی که متهم ردیف اول قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود و همچنین عامل اصلی کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه یمن است، امروز (سه‌شنبه) با حضور در داخل خانه کعبه، موجب خشم و واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

آن‌ها با انتشار تصاویر متعددی از قتل جمال خاشقجی و کشتار مردم بی‌گناه یمن در شبکه‌های مختلف اجتماعی، بن سلمان را قاتلی معرفی کردند که نباید به مقدس‌ترین مکان روی زمین قدم بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های سعودی گزارشی از سفر غیرمنتظره بن سلمان به مکه مکرمه و ورود به داخل کعبه منتشر کردند. ده‌ها مامور امنیتی با کنار زدن زوار خانه خدا و متوقف کردن مناسک آنها، راه را برای ولیعهد کودک کش سعودی باز کردند تا او با عده زیادی از ملازمان خود وارد خانه کعبه شود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد بن سلمان به همراه ملازمانش سنگ حجرالاسود را بوسیده و روی بام خانه کعبه رفته است؛ اقداماتی که کاربران شبکه‌های اجتماعی به شدت آنها محکوم کردند.

برخی کاربران با اشاره به جنایاتی که بن سلمان در یمن مرتکب شده است تحت هشتگ «بی‌حرمتی به مکان‌های مقدس» نوشتند حضور در چنین مکان مقدسی نیز بن سلمان را از گناهانش مبرا نخواهد کرد. آن‌ها همچنین اعلام کردند بن سلمان با حضور در کعبه به خانه خدا بی‌حرمتی کرده است.

در همین حال، رسانه‌های سعودی به منظور کاهش خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند بن سلمان برای بازدید از پروژه‌های عمرانی کعبه به مسجد الحرام رفته است.

محمد بن سلمان متهم اصلی قتل جمال خاشقجی – روزنامه نگار واشنگتن پست که روز ۲ اکتبر سال گذشته میلادی در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شد—است. رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده اند قتل خاشقجی به دستور مستقیم بن سلمان بوده است.

او همچنین عامل اصلی جنگ در یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه است.

سکوت دولت عربستان در ماجرای قتل زکریا بدر علی الجابر، کودک شش ساله سعودی که به دست یک وهابی در مقابل چشمان مادرش سر بریده شد، به نفرت عمومی از بن سلمان دامن زده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ

سرهنگ عمار قهاری با اشاره به مراجعه چندین شهروند کرمانی و تشکیل پرونده با موضوع سرقت از حساب و کلاهبرداری، گفت: نقطه اشتراک اکثر این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه پس از دریافت پیامک کالابرگ عیدانه بوده است. 


وی افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک‌های آلوده به بدافزار و در نهایت ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ، افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند. 


جانشین پلیس فتا در این خصوص به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزار‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی برایشان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده را نصب نکنند و نرم‌افزار‌ها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنند و همچنین از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس و همچنین دوستان و آشنایان خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید