Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@02:25:17 GMT

مخاطب اصلی سند راهبردی رهبر انقلاب جوانان هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۱۴۸

مخاطب اصلی سند راهبردی رهبر انقلاب جوانان هستند

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی روز پنجشنبه در گردهمایی مربیان و سرگروه های طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی که در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری در این سند به توجه به جوانان و نگاه به توان و قدرت آنان تاکید داشت و به خوبی آن را تشریح کرده اند.
وی با بیان اینکه باید در برنامه ریزی ها و راهبردهایمان به خوبی به این سند توجه شود، اظهار داشت: فعالان طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی باید بر خود واجب بدانند که برای درک بهتر سند آن را چند بار مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنجانی گفت: سپاه و آموزش و پررش 2 بال اساسی و اثر گذار برای تربیت جوانان و نوجوانان هستند که در نظر دارند طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی با قوت و قدرت پیش برود.
وی افزود: تمام خاستگاه طرح شهید محمدی ، آشنایی دانش آموزان و ارتباط آنان با مساجد است.
رئیس بسیج دانش آموزی البرز ادامه داد: با مطالعه سند راهبردی مقام معظمرهبری دیده می شود که یکی از ماموریت های اصلی آن برای سرگروه های طرح شهید بهنام محمدی ، شناساندن 40 ساله انقلاب اسلامی می باشد.
زنجانی گفت: امروزه دشمنان راس کار خود را بر این قرار داده اند تا این 40 سال درخشان گذشته را با دیدگاه خصمانه خودشان به یک 40 سال تاریک بی بهره تبدیل کنند که کور خوانده اند.
وی با بیان اینکه این سند در روز 22 بهمن ماه امسال به امضاء رسیده بود، افزود: رهبری معظم انقلاب همچون همیشه، این سند را دقیق و به موقع نشر دادند تا چراغ راهی برای دلسوزان انقلاب اسلامی باشد.
وی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری در این سند بر آن تاکید کرده اند نیاز به تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار است که خیلی بحث ها داخل این عدد نهفته است.
زنجانی افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفان در کلان وقتی تفاهم نامه ای به امضاء رسید باعث مسرت دلسوزان تربیت این هشت میلیون جوان شد.
وی اضافه کرد: اکنون فضا آماده است و هر 2 بخش سپاه و آموزش و پرورش با تمام توان و نیرو پای کار آمده اند تا این طرح را به سرانجام برسانند.
مرحله نخست طرح شهید بهنام محمدی که به منظور تربیت جوان تراز انقلاب اسلامی برگزار می شود، در 59 مدرسه استان البرز اجرایی شده است.
6156/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان البرز انقلاب رهبر انقلاب مقام معظم رهبری وزارت آموزش و پرورش جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق