Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سلبریتی‌هایی که برای تروریست‌ها اشک تمساح می‌ریختند حالا در برابر حمله‌ی انتحاری تروریست‌ها و شهادت ۲۷ تن از هموطنانشان سکوت کرده اند.

شب گذشته قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به یک اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش ـ. زاهدان خبر داد. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، ۲۷ تن از حافظان مرزهای میهن اسلامی ایران به درجه‌ی رفیع شهادت نائل و تعدادی نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این حادثه گروهگ تروریستی جیش الظلم مسئولیت این حمله انتحاری را در سیستان و بلوچستان برعهده گرفت.

اما قسمت تلخ‌تر ماجرا آنجایی بود که برخی سلبریتی‌هایی که بارها برای آزادی زندان سیاسی، قاتلین، منافقین و تروریست‌ها اشک تمساح می‌ریختند و در فضای مجازی برای آن‌ها هشتگ به راه می‌انداختند در برابر شهادت ۲۷ تن از هموطنانشان که برای امنیت خودشان از مرزهای کشور پاسداری می‌کردند، در سکوتی خفت بار به سر می‌برند و حتی از انتشار پیام تسلیتی در صفحات مجازیشان برای خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی امتناع می‌کنند. پیش از این نیز بارها شاهد سکوت سلبریتی‌های در برابر جنایات‌های تروریست‌ها و منافقین بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان

طی حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش‌ مشرق، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند