Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی پنجشنبه شب از نمایشگاه دستاوردهای بخش تعاون استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند بازدید کرد.

به گزارش ایرنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: نمایشگاه دستاوردهای بخش تعاون استان در 150 غرفه برپا شده که از این تعداد 17 غرفه کشاورزی، پنج غرفه صنعت، سه غرفه فرش، 48 غرفه صنایع دستی، سه غرفه معدن و مابقی مربوط به اتحادیه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس رکنی عنوان کرد: 850 تعاونی در خراسان جنوبی وجود دارد که این تعاونی های در نمایشگاهی استانی، منطقه ای و بین المللی محصولات خود را به فروش می رسانند.
محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی از تمام غرفه های نمایشگاه بازدید و در جریان مشکلات تعاونی ها و صنعتگران بخش صنایع دستی استان قرار گرفت.
در این بازدید نبود بازاریابی و فروش، فقدان نمایشگاه دائمی فروش محصولات صنایع دستی در استان و نداشتن سرمایه در گردش از مشکلات تعاونی های خراسان جنوبی مطرح شد.
7556*6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازديد كمبود سرمايه نمايشگاه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان