Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- کارشناس اداره کل هواشناسي استان بوشهر گفت: سامانه بارشي که از روز گذشته وارد اين استان شده تا روز شنبه فعال است.

پيام مساعدي روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: مطابق انتظار با نفوذ تدريجي سامانه بارشي، افزون بر افزايش پوشش ابر در آسمان استان، بارش پراکنده باران در برخي نقاط آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآورشد: بررسي نقشه هاي هواشناسي نشان مي دهد بارش باران به تدريج طي امروز تقويت و با شدت بيشتر گاهي بصورت رگبار باران همراه با رعد و برق در ساعاتي از وقت امروز و فردا ادامه مي يابد.
مساعدي تصريح کرد: همچنين طي اين مدت به سبب وزش باد قابل ملاحظه جنوبي بر روي خليج فارس، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پيش بيني مي شود.
وي گفت: پيش بيني مي شود با خروج تدريجي سامانه بارشي از اواخر وقت فردا جهت وزش باد بر روي دريا شمالي شده و با افزايش سرعت آن، سواحل استان در روز يکشنبه مواج و متلاطم شود.
کارشناس اداره کل هواشناسي استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آينده آسمان استان ابري همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران، گاهي رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پيش بيني شده است.
مساعدي افزود: در اين مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقي تا جنوب غربي با سرعت 12 تا 36 کيلومتر در ساعت گاهي تا 44 کيلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بيش از 50 کيلومتر در ساعت پيش بيني مي شود.
وي گفت: ارتفاع موج دريا در سواحل شمالي و مرکزي استان 90 تا 180 سانتيمتر و در سواحل جنوبي 60 تا 120 گاهي تا 150 سانتيمتر پيش بيني شده است.
وي گفت: فردا در بندر بوشهر جزر دريا ساعت 24 :00 دقيقه بامداد و مد دريا در ساعت 07:22خواهد بود.
7212/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از استان است.
براین اساس سامانه بارشی رگباری مجدد روز دوشنبه در نیمه غربی استان فعال و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هم در استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.
دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود