Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:21:31 GMT

ظریف: جنگ با ایران، خودکشی خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۴۷۵

ظریف: جنگ با ایران، خودکشی خواهد بود

تهران - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی ان بی سی(NBC) ، به آمریکا و متحدانش هشدار داد که آغاز جنگ با ایران، به مثابه یک خودکشی خواهد بود.

براساس آنچه سایت اینترنتی شبکه NBC از این مصاحبه که در حاشیه نشست امنیتی مونیخ انجام شد، منتشر کرده است، ظریف گفته است همان کسانی که در سال 2003 جنگ عراق را راه انداختند، بدبنال راه انداختن جنگی با ایران هستند و این کار، خودکشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« نمی گویم دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، بلکه می گویم برخی افراد در دولت ترامپ در تلاش برای آغاز چنین جنگی هستند که برای آنها همانند خودکشی خواهد بود.»
این خبر در حال تکمیل است...
اروپام** 9470** 1723

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران آمريكا جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت طالقانی آنچه بر تختی و همسرش گذشت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در گفتگو با برنامه تلویزیونی از مرگ رازآلود جهان‌ پهلوان تختی گفت و بر مواضع بابک تختی که خودکشی پدرش را تایید کرده بود، صحه گذاشت. او همچنین تلویحاً علت این خودکشی را فشار عمومی بر روی تختی اعلام کرد. حرف‌های طالقانی را درباره تختی و زنش می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت تلخ طالقانی از آنچه بر زن تختی گذشت
  • روایت طالقانی آنچه بر تختی و همسرش گذشت
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران