Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، آموزش‌دهنده‌ی نهضتِ سوادآموزی‌ست؛ از آنها که سال‌ها از این روستا به آن روستا رفته و بی‌سوادان استان لرستان را با الفبا و "بابا نان داد"، آشنا کرده است.

او که سال‌ها درس از نان و برابری داده، از حداقل‌های شغلی محروم است و علیرغم الزام مجلس به لزوم جذب آموئزش‌دهندگان، سرش بی‌کلاه مانده است و استخدام نشده!

او اما امروز از چیز دیگری انتقاد دارد؛ از اظهارات یکی از «متولیان فرهنگ»؛ از اینکه سال‌ها تلاش او برای رفع بیسوادی و مبارزه با جهل، تا این حد برای برخی از این «آقایان» بی‌ارزش است!

غلامعلی حداد عادل (رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی) در نشست "هم‌اندیشی رؤسای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی (بعد از انقلاب) گفته است: نماینده‌های مجلس هم طرح‌هایی را تصویب و فشار می‌آورند حق التدریسی‌ها و نهضتی‌ها استخدام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق التدریس‌ها نمی‌توانند معلم بشوند. به چه دلیل یک نهضتی باید به آموزش و پرورش بیاید؟ دلیلی ندارد در انتخاب معلم اینگونه منفعل باشیم. اینها آفت‌هایی برای تأمین نیروی انسانی است.

محمد که بارها به تهران آمده و قبل از تصویب طرح جذب در مجلس، مقابل نهادهای مختلف تجمع اعتراضی برگزار کرده، به نمایندگی از جانب همکاران لرستانی خود با انتقاد از اظهارات آقای حداد عادل،  می‌گوید: این همه که معلم می‌شوند، حتی همین سابقه‌ی تدریس در نهضت را هم ندارند. اصلا همه‌ی کسانی که مدارک دانشگاهی مرتبط را دارند، حق دارند که تقاضای استخدام در آموزش و پرورش را داشته باشند؛ چه برسد به ما که سالها سابقه تدریس داریم.

او ادامه می‌دهد: چای بسی تاسف دارد؛ کار به کجا رسیده که متولیان فرهنگ، تلاش برای جذب فرهنگیان و آموزش‌دهندگان را آفت می‌خوانند؟!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: معلمان حق التدریس آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب

بابک نونهال در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به کسانی که در بستر فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین و حتک حیثیت اقدام به نشر اخبار کذب می‌کنند مطمئن باشند شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و صحت اخبار را از کانال‌های رسمی و مجاز پیگیر باشند.

دادستان مشگین شهر در ادامه اشاره کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی دست می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نونهال صداقت در گفتار را اصل اساسی در دینداری اعلام کرد و گفت: نشر اکاذیب و بازی با روح و روان مردم در هیچ مکتبی جایگاهی ندارد و دین اسلام تشویش اذهان عمومی را به دشت مذموم و ناپسند می داند.

وی از رسانه ها خواست؛ در ترویج و نشر اخبار صحیح و درست در مشگین شهر کوشا باشند تا مردم بتوانند اخبار را از مجاری درست و صواب خود دریافت کنند.

کد خبر 6088758

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش