Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مسابقه نقاشی «بنسکا» کشور بلغارستان که با موضوع جشن و شادی به همراه دوستان برگزار شد از بین ۶۶۱۰ اثر از ۵۳ کشور جهان ۲۳ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب نشان‌های طلا، نقره و برنز و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امیریان ۷ ساله و روشنا غلام‌زاده هر ۲ از مرکز فرهنگی‌هنری کانون بهبهان استان خوزستان هر یک نشان طلا و دیپلم افتخار این مسابقه را دریافت کردند.

محمدمهدی اکبرنیا ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون استان اردبیل و کوثر قهرمانی ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون مهاباد استان آذربایجان غربی هر یک موفق به دریافت نشان نقره و دیپلم افتخار این مسابقه شدند.

همچنین فاطمه عبیری ۶ ساله از مرکز علوم کانون تهران، حسنی اسکندری از مرکز فرهنگی هنری کانون شیرین‌سو استان همدان، علی مهراب‌فر ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون اهواز استان خوزستان و طناز طباطبایی ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون آباده استان فارس نشان برنز و دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.

دیپلم افتخار این مسابقه را محمدجواد سالمی ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون اسدآباد استان همدان، نگین تاجیک ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون کهریزسنگ استان اصفهان، محیا سعیدی ۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون اراک استان مرکزی، هانیه موسوی ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون نیر استان اردبیل کسب کردند.

سارینا حسین‌زاده ۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون اصلاندوز استان اردبیل، ثنا سروش ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون میاندوآب استان آذربایجان غربی، مریم مولودی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ارومیه استان آذربایجان غربی، فاطمه موسعلی ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون همدان، محسن کلته ۱۴ ساله و ام‌الکثوم دیه‌جی ۱۵ ساله هر ۲ از مرکز فرهنگی هنری کانون گمیشان استان گلستان، مائده تقی‌زاده ۱۴ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون گنبد استان گلستان نیز، دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کردند.

همچنین دیپلم افتخار این مسابقه به امیرحسین نوری ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۴ کانون تهران و مهشید نوروزی نیز ۱۱ ساله از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران، عارف نظری ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون زرین‌آباد استان زنجان و ترنم کسرایی ۴ ساله از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران، تعلق گرفت.

کد خبر 4543594 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: استان گلستان بلغارستان طناز طباطبایی نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جمعی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه فارابی ارومیه آثار نقاشی خود را از ۱۶ اردیبهشت سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند .

در این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار می‌شود تعداد ۱۵۰ اثر نقاشی با موضوع‌های مختلف در تکنیک‌های آبرنگ و مداد رنگی از هنرمندان دبستانی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

کشف و پرورش استعدادهای هنری ،آشنایی با محیط نگارخانه و ارائه آثار هنری در آن، تشویق خانواده‌ها جهت حمایت از دانش آموزان مستعد هنری در کنار اهمیت دادن به آثار هنری خلق شده توسط کودکان و تشویق آنها به یادگیری فنون هنری از اهداف اصلی اجرای این نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی است .

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب