Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار كردستان گفت: منطقه ويژه اقتصادی بانه از ابتدای سال آينده فعال و به بخش خصوصي واگذار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بهمن مرادنيا در ارتباط تصويري با تحريريه بخش خبري 21 شبكه يك سيما با اشاره به سفر رئيس كل بانك مركزي و چند تن از مديران عامل بانك هاي كشور به استان كردستان افزود: در اين سفر درباره طرح هاي اين استان بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وي با بيان اينكه استان كردستان حدود 230 كيلومتر مرز با اقليم كردستان دارد، ادامه داد: اين استان مي تواند براي­ صادرات در شرايط تحريم راهگشا باشد. مردانيا با اشاره به اينكه هدف اصلي سفر رئيس كل بانك مركزي به استان كردستان براي تامين مالي طرح ها بوده است، گفت: در بخش صنعت، ساخت پتروشيمي جديد توسط بخش خصوصي، زنجيره فولاد و توليد لاستيك و در بخش كشاورزي، افزايش اراضي ديم به آبي، توسعه باغات و افزايش توليد گوشت قرمز از جمله طرح هاي پيشران توسعه استان كردستان است كه نياز به تامين مالي دارد. استاندار كردستان افزود: قرار شد بانك مركزي در خصوص تامين مالي اين طرح ها و ارائه تسهيلات سرمايه در گردش براي طرح هاي فعال،كمك كند. وي اضافه كرد: همچنين مقرر شد در بانك مركزي كميسيوني با مسئوليت معاونت نظارت اين بانك براي پيگيري توسعه و عمران شهرهاي استان كردستان تشكيل شود. مرادنيا ابراز اميدواري كرد: با اين اقدامات، توسعه استان كردستان محقق شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بانه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.