Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمست خواستار ایجاد پایگاه هلال احمر در مسیر قم- گرمسار شد واحداث مدرسه‌ی امداد و نجات بین المللی نیز می‌تواند به مرکزیت استان قم در بحث امداد و برندسازی برای هلال احمر استان کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم روز گذشته در نشست با روسای بسیج ادارات استان قم در استانداری قم، با بیان اینکه دشمنان کاهش اعتماد عمومی و ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام را هدف قرار داده اند گفت: برای دشمن هیچ تفاوتی بین دولت و نظام وجود ندارد و هدف از برنامه آن‌ها ضربه زدن به اصل نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه محوری را اصلی مهم در تمامی سیاست‌های اجرایی دانست وعنوان کرد: در عزل و نصب‌ها و ارزیابی عملکردها، افزایش رضایتمندی مردم دارای اهمیت ویژه است.

استاندار قم گفت: هر مدیری باید در جامعه هدف خود بیشترین رضایتمندی را از سوی مردم کسب کند و مدیرانی که ایجاد نارضایتی کنند در استان قم جایی نخواهند داشت.

وی فرصت خدمت به مردم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: مسئولیت امانتی الهی است که خداوند به ما داده و از آن‌ها باید در راستای خدمت به مردم بهره گرفت.

وی با بیان اینکه هویت افراد برای ما بسیار مهم است گفت: البته این جناح بندی‌ها و خط بندی‌های سیاسی نباید در کار‌های توسعه‌ای و ارائه خدمات به مردم دخالت داده شوند.

سرمست افزایش روحیه خداترسی را مهمترین عامل بازدارنده دانست و بیان کرد: نباید کاری کنیم که مدیران شجاعت و خطرپذیری خود را در جهت خدمت به مردم از دست بدهند.

استاندار قم با اشاره به سیاست‌های مدیریتی خود تصریح کرد: در برخورد با کسانی که فساد مالی و یا فساد اخلاقی داشته باشند اهمال نخواهیم کر و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهم کرد.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه مدیران باید به اجرای سیاست‌های دولت پایبند باشند یادآورشد: در برنامه کاری خود نیز از مدیرانی پاک دستی که کارنامه موفق و برنامه عملیاتی داشته باشند استفاده خواهم کرد.

استاندار قم همچنین در دیدار با مدیرعامل و معاونان هلال احمر این استان، با بیان اینکه امروز کشور‌های جهان برای حل مسائل خود به سمت سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد روی آورده اند گفت: هیچ تردیدی در ضرورت پشتیبانی دولت از هلال احمر وجود ندارد، ولی این موضوع نباید موجب غفلت از ظرفیت داوطلبان و خیران در این سازمان امدادی شود.

وی ارائه مهارت‌های امدادی به عموم مردم را در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه را ضروری دانست و تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات به ویژه رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار باید در دستور کار سازمان هلال احمر باشد.

سرمست همچنین خواستار ایجاد پایگاه هلال احمر در مسیر قم- گرمسار شد و گفت: همه محور‌های منتهی به استان قم باید از نظر تجهیزات و امکانات امدادی مجهز شوند ضمن اینکه احداث مدرسه‌ی امداد و نجات بین المللی نیز می‌تواند به مرکزیت استان قم در بحث امداد و برندسازی برای هلال احمر استان کمک کند.

استاندار قم گفت: در مناسبت‌ها و آیین‌های مذهبی از جمله نیمه شعبان، این استان پذیرای جمع کثیری از زائران است که باید برای پوشش جاده‌ها به ویژه در مناسبت‌های خاص، برنامه ریزی بلند مدت ترسیم و در این راستا از ظرفیت استان‌های همجوار نیز بهره‌مند شد.

انتهای پیام /ح

همه محور‌های منتهی به قم باید از نظر امکانات امدادی مجهز شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک