Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@04:35:31 GMT

سومین جشنواره قرآنی در سردشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۵۲۵

سومین جشنواره قرآنی در سردشت برگزار شد

علی ابراهیمی، رییس کمیته امداد سردشت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: سومین جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت» ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سردشت برگزار شد.   وی ادامه داد: این جشنواره روز گذشته با حضور ۷۸ دانش آموز تحت حمایت سردشتی در رشته‌های حفظ، ترتیل، مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه، تحقیق و اذان با نظارت هیئت داوران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس کمیته امداد سردشت تصریح کرد: شرکت کنندگان دختر و پسر سومین جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت» در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و دانش آموزان بالای ۱۶ سال به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.   وی اضافه کرد: نفرات اول هر رده سنی در رشته‌های مشخص شده جهت شرکت در مسابقات استانی سال ۹۸ معرفی شدند که در صورت کسب رتبه‌های اول استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.   ابراهیمی گفت: زمینه سازی برای ایجاد جامعه متحد قرآنی، استفاده از مسابقات به عنوان ابزار تربیتی جهت تقویت ایمان و معرفت دینی، ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی، شناسایی استعداد‌های قرآنی و فراهم کردن زمینه ارتقا و معرفی به جامعه قرآنی کشور از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.   وی با تاکید بر تاثیر مثبت این جشنواره در جامعه، اظهار کرد: توجه به جایگاه و منزلت قرآن کریم در فعالیت‌های قرآنی و تربیتی کمیته امداد و همچنین لزوم برنامه ریزی منسجم و هدفمند در زمینه آموزش‌ها و برگزاری مسابقات قرآن کریم برای جامعه هدف از جمله سایر اهداف و برنامه‌های کمیته امداد سردشت است.   رییس کمیته امداد سردشت بیان کرد: خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دارای ظرفیت‌های علمی و رقابتی خوبی بوده و در صورت فراهم شدن شرایط می‌توانند استعداد‌های خود را در زمینه‌های مختلف در معرض نمایش قرار دهند.   انتهای پیام/م     برگزاری سومین جشنواره قرآنی در سردشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند