Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:49:05 GMT

تمرین جداگانه شفر برای مهاجمان و مدافعین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۸۹۰

تمرین جداگانه شفر برای مهاجمان و مدافعین

سرمربی استقلال روز یکشنبه تمرینی متفاوت برای بازیکنان استقلال در نظر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم شفر و بر اساس تمرینات برنامه ریزی شده سرمربی آلمانی استقلال، آبی پوشان روز یکشنبه در دو گروه تمرینات خود را آغاز کردند. بعد از آنکه بازیکنان بدن های خود را گرم کردند، شفر بازیکنان فاز هجومی و تدافعی را جدا کرد و هر گروه زیر نظر یک مربی به تمرین پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان فاز دفاعی استقلال زیر نظر میگوئل کولی دستیار شفر به مرور تمرینات اختصاصی خود مشغول شدند و کارهای متفاوتی را انجام دادند. از سوی دیگر بیژن طاهری مهاجم سابق استقلال در دهه شصت و مربی حال حاضر این تیم، مسئولیت تمرین با مهاجمان را بر عهده داشت.


سرمربی استقلال در فاصله 3 روز تا بازی با پارس جنوبی فرصت زیادی برای انجام تمرینات تاکتیکی و کلیدی ندارد و آبی ها امروز را به تمرینات اختصاصی برای گروه های مختلف اختصاص دادند و در بخش پایانی تمرین نیز به فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین پرداختند.

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود