Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:44:09 GMT

ارائه گزارش ۱۰۰ روزه حناچی به شورا در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۹۲۳

ارائه گزارش ۱۰۰ روزه حناچی به شورا در هفته آینده

رییس شورای شهر تهران از ارائه‌ گزارش ۱۰۰ روزه حناچی به شورای شهر در جلسه هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که صبح امروز جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران داشتیم و مقرر شد هفته آینده شهردار تهران گزارشی ۱۰۰ روزه در مورد عملکرد شهرداری ارائه دهد، اظهار کرد: در جلسه امروز شورا در مورد دادگاه میرلوحی و خدا کرمی صحبت شد و اعضا از حکم صادر شده برای یکی از این دو اظهار نارضایتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان شب گذشته قالیباف در برنامه «بدون توقف»، اظهار کرد: شهردار سابق تهران در برنامه «بدون توقف» سخنانی را درباره مدیریت فعلی شهری و میزان بدهی بیان کردند که از صداوسیما درخواست داریم که پاسخ اعضای شورا را هم بشنوند و نباید اقدامات به گونه‌ای باشد که احساس غیرعادلانه بودن ایجاد شود.

رئیس شورای شهر تهران در مورد بازدید شهردار تهران از کارخانه موتوربرقی، اظهار کرد: قرار است کمیته‌ای تشکیل شود که بررسی کند که با برقی‌شدن موتورها چه مقدار در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود و دقت داشته باشیم که بخش عمده آلودگی تهران متعلق به وسایل نقلیه متحرک است و عمده آن نیز متعلق به موتورسیکلت است و این در حالی است که سه میلیون موتورسیکلت در تهران وجود دارد که دو میلیون آن فعال هستند.

هاشمی در مورد سرانجام لایحه بودجه ۱۳۹۸ شهرداری، گفت: بودجه سال ۱۳۹۸ دیر به شورا ارسال شد، اما در کمیسیون‌ها در حال بررسی است و ۱۰ اسفندماه بررسی نهایی آن به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌آید و به مدت یک هفته در صحن علنی بودجه سال ۱۳۹۸ را بررسی و تصویب می‌کنیم.

وی در مورد بدهی شهرداری به پیمانکاران نیز با بیان این‌که میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران کم شده است، افزود: به دنبال آن هستیم که هرچه سریع‌تر ۲۰ درصد مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند