Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، پژوهش «ظرفیت‌های ایران برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی از منظر اقتصاد مقاومتی» به اهتمام واحد پژوهش های کاربردی و توسط علی عرب صالحی نصر‌آبادی نگاشته شده است. دکتر جعفر عبدالملکی نیز عهده دار نظارت علمی بر این پژوهش بوده است.

شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و مزیت‌های مهم اقتصادی ایران برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی از منظر اقتصاد مقاومتی (در زمینه های صنعتی، انرژی، کشاورزی، عمرانی، منابع طبیعی و معدنی، پزشکی، اقتصاد دریاپایه، حمل و نقل، آموزشی، گردشگری، مناطق آزاد تجاری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)؛ تبیین ظرفیت های نشأت گرفته از موقعیت ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک ایران برای سرمایه‌گذاری در انواع بخش های اقتصادی؛ تبیین ساز و کار سرمایه‌گذاری، تسهیلات و مزایای مندرج در قانون سرمایه‌گذاری خارجی؛ بررسی توانمندی‌های اقتصادی ایران در چارچوب اقتصاد مقاومتی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن؛ مقابله با ابهام آفرینی‌های رسانه‌های رقیب درباره جنبه‌های برون‌نگرانه اقتصاد مقاومتی؛ تبیین مؤلفه‌های برون‌نگرانه اقتصاد مقاومتی و تفاوت‌های آن با اقتصاد ریاضتی؛ ارائه اولویت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مختلف اقتصاد ایران از منظر اقتصاد مقاومتی از جمله ارکان اصلی این پژوهش است.

156 / 156 معاونت برون مرزی رسانه ملی سرمایه‌گذاری خارجی اقتصاد مقاومتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاونت برون مرزی رسانه ملی سرمایه گذاری خارجی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار