Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:27:46 GMT

کولاک در جاده های کوهستانی استان زنجان جریان دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۴۰۸

کولاک در جاده های کوهستانی استان زنجان جریان دارد

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف و کولاک در برخی از جاده های کوهستانی استان موجب کاهش دید شده است، رانندگان برای سفر در مسیرهای ارتباطی زنجان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و گرمایشی مجهز کنند.

جواد یوسفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف در جاده های زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق جریان دارد و مه غلیظ و کولاک در این مسیرهای ارتباطی نیز دید رانندگان را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، تا ساعت های آینده نیز همه جاده های استان زنجان با بارش برف و کولاک مواجه می شوند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط اداره کل هواشناسی این استان وزش باد شدید تا پایان هفته جاری در زنجان فعال است و وقع کولاک نیز در مناطق بادگیر جریان می یابد.
یوسفی تاکید کرد: رانندگان باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، ایمنی و چراغ های مه شکن مجهز و از سبقت و سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.
وی متذکر شد: مسافران و رانندگان با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی استان زنجان بخصوص در شب خودداری کنند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
یوسفی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
9505/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري و حمل ونقل جاده اي كولاك جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند

طالقانی گفت: در کیلومتر ۲۳ محور رفسنجان_ سرچشمه حوالی امام زاده عبدالله (ع) گزارش ریزش سنگ داشته ایم و عوامل راهداری در حال پاکسازی محور هستند.

به گفته وی رانندگان برای تردد از این جاده باید با احتیاط کامل عبور کنند.

سرپرست اداره راهداری رفسنجان تاکید کرد: بارندگی، موجب سست شدن کوه ها و ترانشه ها شده و همچنان امکان ریزش وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است