Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عزت اله متین فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران خاطر نشان کرد: با افزایش وقوع چند فقره سرقت تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، با افزایش نظارت و گشت زنی هدفمند اقدام برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بدره بیان کرد: ۲ مامور گشت خودرویی نیروی انتظامی شهرستان امروز هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه دوسان به ۲ نفر که در یک خودروی سواری در حال توقف در کنار یک تابلو بودند مشکوک شده و انها را تحت مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ متین افزود: راننده و سرنشین خودرو که متوجه حضور ماموران در اطراف خود می‌شوند سعی کردند از محل متواری شوند که پس از ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز پلیسی و طی مسیر ، خودروی متهمان متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدن
وی ادامه داد:تعدادی تابلو راهنمایی و رانندگی که در مسیر بدره به ایلام به سرقت رفته بود از این ۲ متهم کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بدره یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
شهرستان بدره در 86 کیلومتری ایلام قرار دارد.
6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خودرو راهنمایی و رانندگی فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان نیروی انتظامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 

سرهنگ حسين زارعي فرمانده انتظامي شهرستان رودان گفت : ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي شهرستان رودان با همکاري کارکنان اداره  محيط زيست  اين شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي و روستايي در منطقه   فارياب" به  دو نفر که با کوله پشتي و سلاح شکاري  در حرکت بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود:  ماموران جهت بررسي متهمان را دستگير  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد افراد شکارچي غيرمجاز مي باشند که  در بازرسي ازکوله پشتي و وسايل همراه آنان  يکدستگاه دوربين شکاري چشمي ، يک قبضه اسلحه شکاري  و مقداري گوشت وکله و پاچه قوچ وحشي کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي گفت : متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي  معرفي شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان