Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – نویسنده و پژوهشگر یمنی گفت: ملت های عرب از سیاست های حکام خائن و خودفروخته به آمریکا و صهیونیست ها عصبانی و خشمگین هستند.

'حمید عبد القادر عنتر' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حکام خود را به آمریکا و صهیونیست ها فروخته اند و بهترین دلیل این خودفروختگی، تجاوز چندین ساله آنها بی دلیل به یمن برخلاف همه قوانین بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ملت های عربی و آزادگان جهان، امیدی به چنین حاکمانی ندارند.
عنتر گفت: از این ملت ها و همه آزادگان که وجدان بیداری دارند می خواهیم که با همبستگی و برگزاری تجمع های اعتراضی به پایان تجاوز به یمن و شکستن محاصره زمینی، هوایی و دریایی و محاکمه و مجازات کشورهای متجاوز کمک کنند.
وی درباره نشست شکست خورده ورشو نیز گفت: این نشست از پیش توسط استکبار جهانی و مزدوران آن در منطقه مانند رژیم سعودی و امارات برای اجرایی پیشبرد معامله قرن، پایمال کردن آرمان فلسطین و عادی سازی روابط رژیم های ذلیل عربی با رژیم صهیونیستی، تضعیف محور مقاومت و محاصره ایران به عنوان یک کشور مخالف با استکبار جهانی برنامه ریزی شده بود.
این نویسنده و پژوهشگر یمنی اظهار داشت: عادی سازی روابط حکام خائن عرب با رژیم صهیونیستی، آماده سازی شرایط برای اجرای معامله قرن، ائتلاف نظامی، سیاسی و اقتصادی اعراب و اسرائیل، عبور از موضوع فلسطین، تضعیف محور مقاومت، فرار آمریکا از اتهام برهم زدن امنیت خاورمیانه و اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران، غارت ثروت های کشورهای خلیج فارس و باج خواهی از این کشورها و تقویت جایگاه نتانیاهو در انتخابات آینده از مهمترین اهداف نشست ورشو بود.
عنتر افزود: حاکمان این رژیم ها برای حفظ تخت و ریاست خود، عربیت خود را فروخته اند.
وی گفت: خائنان عرب از اهداف اصلی نشست ورشو آگاهی داشتند، از این رو این نشست به اجلاس عادی سازی با رژیم صهیونیستی تبدیل شد.
عنتر بیان کرد: این کشورها تاکنون به صورت مخفیانه با رژیم صهیونیستی ارتباط داشتند و اکنون این روابط را آشکار و علنی کردند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در نشست ورشو از شرایط منطقه که در آتش درگیری و جنگ می سوزد استفاده و آشکارا برای پیشبرد طرح معامله قرن، در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.
این نویسنده یمنی گفت: در مقابل آنها، کشورهای محور مقاومت اجازه عملی شدن اهداف این نشست و پایمال شدن آرمان فلسطین به پایتختی قدس را نمی دهد.
عبدالقادر عنتر اضافه کرد: کشورهای عربی و حاکمان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، آرمان و حقوق فلسطین را از طریق ذلت پذیری در مقابل آمریکا و صهیونیست ها نابود و پایمال کردند و امیدی به آنها نیست.
وی اظهار داشت: متاسفانه مزدوران یمنی در هتل های ریاض مانند خالد الیمانی وزیر خارجه دولت فراری، کشور خود را در مقابل تلاش برای به دست آوردن حکومت، در بازار برده فروشی به حراج گذاشتند.
عبدالقادر عنتر تصریح کرد: آن ها به عاملی برای قانونی جلوه دادن تجاوز دشمنان به یمن و تسلط متجاوزان بر جزایر، سواحل، بنادر و غارت ثروت های کشور و تسلط بر نوار ساحلی به منظور تامین منافع اسرائیل تبدیل شدند.
وی گفت: امروز کشورهای محور مقاومت در اوج قدرت خود هستند و تلاش و تجاوز چهارساله متجاوزان و ناکامی آن ها برای تسلط بر یمن مهمترین دلیل در این باره است.
این نویسنده و پژوهشگر یمنی بیان کرد: تنها نتایج ائتلاف سعودی – آمریکایی، تخریب زیرساخت های یمن و کشتار کودکان، زنان و سالخوردگان است و این جنایت ها توسط سازمان های بین المللی ثبت شده است و قطعا سران این ائتلاف به عنوان جنایتکاران جنگی مورد تعقیب قرار خواهند گرفت.
وی با تاکید بر اینکه حاکمان عرب جرات مخالفت با آمریکا و اسرائیل را ندارند، افزود: اگر این حاکمان دارای هدف و طرحی روشن بودند می توانستند به آمریکا نه بگویند و شرکت های سرمایه گذاری عربی را از آمریکا خارج و صادرات نفت را به آمریکا متوقف کنند و در این صورت دولت آمریکا شروط آنها را می پذیرفت ولی متاسفانه رژیم های عربی مزدور و خائن هستند.
شبک**6116**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن نشست ورشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض