Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت ۲۷ تن از شهدای پاسدار حادثه تروریستی محور خاش - زاهدان، در ۲۷ مدرسه ایرانشهر و همچنین بخش بزمان این شهرستان برگزار شد.

‌به گزارش ایسنا- همچنین یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه صاحب الزمان (عج) خاش برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در این مراسم گفت: دشمنان اسلام و کشور چشم دیدن خدمات مسئولان نظام و پاسداران وطن را ندارند و برای مأیوس کردن ملت ما به ترفندهای مختلفی دست می‌زنند که انجام حرکات کور تروریستی یکی از اهداف شوم آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش هم با محکوم کردن این جنایت، گفت: دشمنان از وحدت، آگاهی و حضور حماسی مردم ایران در صحنه هراس دارند و وقوع این حادثه برای دور کردن منطقه از توسعه است.

یوسفی فرماندار خاش هم در این مراسم گفت: در چهار دهه اخیر دستاوردهای ارزشمندی برای کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی به دست آمده است و دشمنان نمی‌توانند این رشد و بالندگی و عزت و عظمت را ببینند.

یادواره شهدای مدافع وطن در قصرقند

یادواره شهدای حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان با حضور سران طوایف و علما در شهرستان قصرقند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم علمای اهل سنت و تشیع با محکوم کردن این حادثه جنایتکارانه بر وحدت و همدلی بین مذاهب اسلامی تاکید کردند.

مولوی صمدانی فر از علمای اهل سنت قصرقند گفت: مردم بلوچ همیشه مهمان نواز و مرزدار بوده و کسانی که دست به چنین جنایتی زدند، دست پرورده دشمن هستند و حسابشان از اهل سنت جداست.

مسئول عقیدتی سیاسی ستاد انتظامی قصرقند هم گفت: ریشه اصلی این جنایت از سوی یهود و آل سعود نشأت گرفته است و دشمنان نظام به دنبال بر هم زدن آرامش و امنیت ایران اسلامی هستند.

حجت السلام علی‌نژاد از کشور پاکستان خواست تا قاطعانه با تروریست‌ها برخورد کند.

یادواره سردار میرحسینی و شهدای مدافع وطن در ایرانشهر

یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و مراسم بزرگداشت ۲۷ تن از شهدای حمله تروریستی محور خاش - زاهدان در ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه ایرانشهر شهادت نیروهای خدوم پاسدار را در این حمله ناجوانمردانه محکوم کرد و گفت: اگر دیروز شهید میرحسینی‌ها توانستند جبهه را اداره کنند امروز هم جوانان مؤمن و انقلابی در قالب کارهای جهادی می‌توانند راه شهید میرحسینی را ادامه دهند.

سرهنگ حسین پودینه هدف از برگزاری یادواره‌های شهید میرحسینی در نقاط مختلف استان را شناساندن روش و تفکر شهید میرحسینی به قشرهای مختلف جامعه بیان کرد.

علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی استان هم گفت: به مدت ۴۰ روز ویژه برنامه‌های مربوط به شهید میرحسینی در استان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای تروریستی زاهدان در فرمانداری شهرستان چابهار

مراسم یادواره شهدای حادثه تروریستی سپاه پاسداران که در محور خاش به زاهدان در روزهای اخیر مورد حمله انتحاری قرار گرفتند، با حضور "رحمدل بامری" سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در محل دبیرستان دخترانه کوثر چابهار برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار در این جلسه، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در محور زاهدان -خاش، ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری و انسانی که مدافعان مرزهای میهن را هدف قرار داده‌اند، آن را نشانه زبونی و خواری دشمنان ایران اسلامی بعد از ناکامی در اتحاد و همبستگی چهل سالگی انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد که اینگونه رفتارها خللی در اراده ملت بزرگ جهت پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز دولتمردان در امر خدمات رسانی ایجاد نخواهد کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حادثه تروریستی محور خاش زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، همزمان با «اردیبهشت مقاومت» و در آستانه دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران نمایشواره شهدای مدافع حرم خان‌طومان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ در آمفی تئاتر بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود. این ویژه برنامه که در قالب نمایش، رجزخوانی و سرود برگزار می‌شود، با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم همراه است. استان مازندران در کربلای «خان‌طومان» ۱۶ ستاره به نام‌های «علی جمشیدی»، «سعید کمالی کفراتی»، «محمد بلباسی»، «رحیم کابلی»، «حسین مشتاقی»، «حسن رجایی‌فر»، «بهمن قنبری»، «سید سجاد خلیلی»، «حسین بواس»، «محمدتقی سالخورده»، «محمود رادمهر»، «رضا حاجی‌زاده»، «سید رضا طاهر»، «سید جواد اسدی»، «علیرضا بریری» و «علی عابدینی» را در دفاع از حرم آل الله تقدیم کرد. ۴۶ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902934

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر