Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:18:40 GMT

برگزاری جشن امضای کتاب من مادر مصطفی در اراک+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۵۲۷

برگزاری جشن امضای کتاب من مادر مصطفی در اراک+تصاویر

جشن امضای کتاب "من مادر مصطفی" با حضور پدر بزرگوار شهید احمدی روشن،استاد رحیم مخدومی نویسنده کتاب،مادر شهید مدافع حرم سعید مسلمی و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان اراک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ جشن امضای کتاب "من مادر مصطفی" شامگاه دوشنبه با حضور پدر بزرگوار شهید احمدی روشن،استاد رحیم مخدومی نویسنده کتاب،مادر شهید مدافع حرم سعید مسلمی و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان اراک در کتاب طلایه اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «من مادر مصطفی» مصاحبه و گفتگوی بلندی از رحیم مخدومی با مادر شهید مصطفی احمدی روشن، دانشمند هسته‌ای کشور، است که طی یک عملیات بمب‌گذاری تروریستی به شهادت رسید.

کتاب حاضر برای مطالعه همه گروه سنی اعم از نوجوان، جوان و بزرگ‌سال با زبانی ساده نگاشته شده است.

کتاب «من مادر مصطفی»‌ طی ۲۰ روز نوشته‌شده و در ۱۳۶ صفحه انتشاریافته است؛ شب‌های بعد از پدر، من مادر مصطفی، دو سایه، جدایی شیرین، سنگر کمین هسته‌ای، من مصطفی را مرد می‌خواستم، روز میدان رفتن زنان، بیانات رهبر معظم انقلاب در منزل شهید، نامه خانواده احمدی روشن به رهبر معظم انقلاب و واکنش حزب‌الله لبنان به ترور شهید احمدی روشن ازجمله عناوین بخش‌های این کتاب است.

رحیم مخدومی، نویسنده ادبیات دفاع مقدس و نگارنده چندین کتاب در حوزه ادبیات داستانی در این مراسم گفت: با توجه به جنگ نرمی که علیه کشور به راه افتاده است انتظار از متولیان فرهنگی ازجمله سازمان تبلیغات، بسیج، تریبون نماز جمعه و ... انتظار داریم که موضوع تربیت نیروی فرهنگی در کشور را جدی بگیرند و در راستای نیازهای فرهنگی جامعه محصولات مطلوب فرهنگی تولید کنند و از اصحاب توانمند فرهنگ حمایت‌های لازم را به عمل بیاورند.

در پایان این مراسم به مناسبت ۱۳ جمادی‌الثانی مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)؛ مادر گرامی حضرت ابوالفضل العباس(ع) از مادر گرامی شهید مدافع حرم "سعید مسلمی" تقدیر شد.


 

  انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • چرا دوباره مادر چاوز؟