Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:08:23 GMT

اجرای برنامه ضددینی توسط خانم ها در پارک قصرشیرین

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۵۳۰

حوادث رکنا: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه ضمن محکومیت اجرای برنامه ضدارزشی در قصرشیرین اعلام کرد: با مسببان حرکت ضداخلاقی قصرشیرین برخورد شود.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در محکومیت جشنواره ضدارزشی قصرشیرین بیانیه‌ای صادر کرد و از استاندار کرمانشاه به عنوان قائم مقام ستاد امر به معروف خواست با مسببان حرکت ضداخلاقی قصرشیرین برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آ‌مده است: حرکت روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه جمعی از بانوان شهرستان قصرشیرین در حضور مسئولان کشور و استان و شهرستان با اقدام به حرکات ورزشی بی‌شباهت به رقص نبوده است.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک امروز که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه معنوی خود دارد و باید توسط مسئولین معنوی، سیاسی و فرهنگی راه‌های گسترش فرهنگ دینی پایه‌ریزی و تقویت شود، متأسفانه هر از چندگاهی به مناسبت‌های مختلف و به بهانه‌های خاصی فرهنگ ضدارزشی و غربی که با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به‌وسیله بدخواهان برنامه‌ریزی شده و توسط مسئولین این دولت ترویج می‌گردد هویدا می‌شود.

حال چطور مسئولین ورزشی و فرهنگی استان به خود اجازه می‌دهند برای خوش آمدگویی به فردی که جایگاه مسئولیتی درجه چندمی در وزارت ورزش و جوانان کشور دارد، اقدام به برپایی رقص زنان به بهانه حرکات ورزشی کنند.

بر خود لازم می‌دانیم که حرکت زشت و ضدفرهنگی و متأسفانه مروج فرهنگ ضددینی و ضدارزشی را محکوم و نکات زیر را به اطلاع مردم غیور و شهید پرور استان کرمانشاه و شهرستان قصر شیرین برسانیم:

حرکت ضداخلاقی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، که قدمگاه شهدای گرانقدر زیادی بوده است به مثابه اهانت به خون مقدس شهدا و خانواده معزز آنان است.

حرکت ضددینی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به زنان غیور و با حیا و با عفت کرد استان کرمانشاه و شهرستان است که در دامن پاک زنان با عفت و با حیا این استان ۹۸۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس کرده است.

حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به غیرت مردان است که نوامیس آنان را به عنوان عروسکان در دید مردم قرار داده‌اند.

حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به ساحت مقدس شهدای گرانقدر دفاع از امنیت مرز‌های این نظام مقدس است که در ۲۴ بهمن ماه در جاده خاش- زاهدان توسط گروه‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

‌حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، نماد تفکر لیبرالی و غرب‌گرایانه تعدادی از مسئولین سیاسی، فرهنگی و ورزشی است که مروج فرهنگ دشمنان این نظام و انقلاب یعنی آمریکا است و برخلاف نظر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

حرکت ضدارزشی رقص زنان در پارک شهدای بسیج شهر قصرشیرین، اهانت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی آن هم در چهلمین سالروز پیروزی آن است.

ستاد امر به معروف به استناد ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بر خود لازم می‌داند از مسببین حرکت ضددینی و ارزشی و ضداخلاقی پاسخ خواسته و در صورت عمدی بودن موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم به عمل آورد و در صورت غیرعمد بودن باید مسببین استعفا دهند.

از دستگاه قضایی استان درخواست رسیدگی موضوع را تا حصول نتیجه و برخورد قاطع با عامل یا عاملان که باعث تشویش اذهان عمومی و مردم شهید پرور استان و شهرستان قصر شیرین شده‌اند، داریم.

از استاندار به عنوان قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواسته می‌شود با دست اندرکاران برگزاری مراسم که از بدنه اداری استان هستند برخورد لازم انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر محکومیت برخورد در پارک استان کرمانشاه عکس تهران فیلم عجیب قتل زن زاهدان مادر دستگیر شد مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها گام‌هایی که بر اساس راهبردهای مشخص و شفاف برداشته می شود، همیشه کارساز است، افزود: این اصل در حوزه بانوان نیز صحت دارد به طوری که حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم و هموار تر می‌کند.

زهرا کوهی در نخستین جلسه هم اندیشی حوزه زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری اظهار کرد: ایجاد گفتمان اثرگذار و قدرتمند توسط مشاور امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی و مشارکت فعال تشکل‌های مردم نهاد سهم بسزایی در تحول سازی در حوزه خانواده دارد.

کوهی با تشریح سه کارگروه تخصصی در حوزه بانوان و خانواده تصریح کرد: بر اساس قانون، همه دستگاه‌ها موظف به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند، به طوری که مشاور بانوان مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید پیگیر اجرای آن شده و آخرین وضعیت را در کارگروه خانواده و جوانی جمعیت گزارش دهند تا قانون بی کم و کاست در تمامی دستگاه‌ها اجرایی شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: باید رویکرد خانواده محور دولت سیزدهم در عملکرد تمامی دستگاهی اجرای نمود داشته باشد. 

وی با بیان اینکه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در مقام سیاست‌گذار، تسهیل گری و نظارت، به امور رسیدگی می‌کند، خاطر نشان کرد: مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها هم در کسوت بازوی اجرایی امور این مشغول به کار هستند.

وی به اجرای برنامه‌های خلاقانه باهدف معرفت افزایی، افزایش نشاط و ارتقای آموزشی تاکید کرد و گفت: تحکیم بنیاد خانواده و زیست عفیفانه و کسب و کار خانواده محور دو کارگروه‌ فعال این حوزه هستند که نیازمند توجه ویژه مشاوران و متولیان حوزه بانوان قرار گیرد.

 کوهی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم خانواده محور است، تصریح کرد: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هفته پایانی اردیبهشت ماه در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اجرا خواهد شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند، اقدامات خود را به این رویداد ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم