Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@01:05:39 GMT

انتقاد نانسی پلوسی از رویکرد ترامپ در قبال ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۹۷۱

انتقاد نانسی پلوسی از رویکرد ترامپ در قبال ایران

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد صریح از رویکرد دولت ترامپ در قبال ایران گفت، رئیس جمهور قبل از خروج از برجام باید با متحدان ما مشورت می‌کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در گفت‌وگویی از رویکردهای دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده در قبال ایران انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «بریت بارت»، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و عضو حزب دموکرات این کشور از ایالت کالیفرنیا که هفته گذشته در نشست امنیتی مونیخ حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» در زمینه سخنان «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا درباره لزوم پیروی کشورهای اروپایی از واشنگتن برای خروج از توافق هسته‌ای سال 2015 با ایران گفت: «معاون رئیس جمهور سخنگوی ماهری در بیان دیدگاه‌های خود است، اما فکر می‌کنم درباره موضوع ایران کاملا در اشتباه است.»

وی در ادامه اظهار داشت: «خوشحال بگویم که در اینجا چندان به سخنان وی واکنشی نشان داده نشد.»

نانسی پلوسی در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره ایجاد شکاف بین آمریکا و متحدان این کشور گفت: «امیدوارم که اینطور نباشد، امیدوارم با متحدانمان زمینه‌های مشترک کافی داشته باشیم. به شدت بر این باورم که مهم بود ترامپ قبل از خروج از سوریه و توافق هسته‌ای با ایران با متحدان ما مشورت می‌کرد و به دیدگاه‌‌های آن‌ها احترام می‌گذاشت.»

پلوسی چند روز قبل نیز با انتقاد شدید از اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام وضعیت فوق‌العاده گفته بود که این اقدام ترامپ غیرقانونی بوده و به‌زودی وی را در دادگاه خواهد دید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی بریت بارت حزب دموکرات مایک پنس توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد