Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@01:05:33 GMT

شیوه کمک به طرح لبخند مهربانی بهاره مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۸۶۱

محمد علی گوزه گر درباره جمع آوری مواد غذایی برای نیازمندان در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: مشارکت طلبی در بهزیستی همیشگی و پایدار است در همین راستا و با توجه به وضعیت اقتصادی پیش آمده طرح‌های جدیدی در کشور در حال اجراست تا از کوچگ شدن سفره مردم جلوگیری کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا طرح لبخند مهربانی در کشور اجرایی شده است که مردم اقلام غذایی اهدایی خود را مراکز بهزیستی تحویل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع آوری ۹ میلیارد در لبخند مهربانی پاییزه

وی در توضیح نتیجه اجرای این طرح‌ها گفت: مرحل اول لبخند مهربانی پاییزه با هدف تامین نوشت افزار بود که نتیجه آن تامین ۹ میلیارد کمک بودالبته در این طرح‌ها کمک مردم بیشتر غیرنقدی بود. در این مرحله حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به بهزیستی وارد شده که ۳۰۰ میلیون آن نقد و ۲۰۰ ملیون آن کالا بوده است.

جمع آوری ۷ میلیارد در لبخند مهربانی زمستانه

وی درباره مرحله بعدی پویش جمع آوری مواد غذایی برای نیازمندان گفت: طرح دوم طرح زمستانه لبخند مهربانی در جهت تامین لباس گرم برای بچه‌های مناطق محروم بوده است که در این طرح ۷ میلیارد جمع آوری شد.

شیوه کمک به طرح لبخند مهربانی بهاره/ شماره گیری کد #۵*۵*۷۴۱*

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمند سازی سازمان بهزیستی گفت: مرحله سوم لبخند مهربانی عیدانه زا ۲۷ بهمن شروع شده و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد که مردم کمک هایشان را به ادارات بهزیستی در سراسر کشور پرداخت کنند و تنها حساب مشارکت مردمی سازمان بهزیستی که تحت نظارت است حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت است که افراد می‌توانند از طریق گوشی‌های خود و با شماره گیری کد دستوری #۵*۵*۷۴۱* نسبت به واریز نقدی کمک‌های خود اقدام کنند.

وی درباره کمک هموطنان خارج از کشور به کمپین لبخند مهربانی گفت: هموطنان در خارج از کشور در کمپین‌های ما شرکت کرده اند. به عنوان مثال ۲۵۷ بخاری برای مهدکودک‌های سیستان توسط آن‌ها به کمپین زمستانه کمک شد و در کمپین بهاره ۲ هزار بسته تاکنون از طرف آن‌ها ارسال شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مواد غذایی بهزیستی بانک ملت کمک مشخص شیوه مهربانی بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

دیگر خبرها

  • لبخند شکوفه های بهاری در مازندران
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد