Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:02:09 GMT

دستور ایجاد نیروی فضایی در ارتش آمریکا صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۵۹۷

دستور ایجاد نیروی فضایی در ارتش آمریکا صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهونیوز، بر اساس دستور روز گذشته ترامپ خطاب به پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا باید طرح هایی را برای ایجاد این نیرو آماده و در اختیار رئیس جمهور قرار دهد.

ترامپ قبل از امضای سند دستور تاسیس این نیرو خطاب به وزارت دفاع آمریکا و نگارش پیش نویس طرح دولت برای تقدیم به کنگره اعلام کرد که فضا آینده ما و گام بعدی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید برای این کار آماده باشیم.

ترامپ پیش از این اعلام کرده بود آمریکا به نیروی فضایی نیاز دارد که برابر و جدای از دیگر نیروهای سه گانه ارتش آمریکا باشد. اما در دستور وی نیروی فضایی به صورت یک نیروی چهارم در نظر گرفته نشده و این امر ممکن است واکنش منفی کنگره را در پی داشته باشد.

کارشناسان صدور دستور یادشده را مهم ترین تغییر در ارتش آمریکا از سال ۱۹۴۷ بدین سو می دانند. در این سال نیروی هوایی ارتش آمریکا به طور رسمی و بعد از پایان جنگ جهانی دوم تاسیس شد.

کد خبر 4547374

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ فناوری فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد