Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیده سید علوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره بزرگ فراغت بانوان با ورزش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام مادر و زن دوم اسفند ماه در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره بزرگ «فراغت بانوان با ورزش» وِیژه مادر بزرگ ها، مادران و دختران در قزوین برگزار می شود.

نائب رئیس هیئت ورزش های همگانی قزوین بیان کرد: این جشنواره با هدف افزایش نشاط اجتماعی در زنان و افزایش روحیه ورزشی در بین بانوان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ورزش های همگانی شهرستان قزوین برگزار می شود.

سیدعلوی یادآور شد: این جشنواره در رشته های بسکتبال، دارت، بدمینتون، ورزش های همگانی و بازیهای بومی و محلی به میزبانی سالن پاسارگاد قزوین واقع در آبگیلک جنب استخر شهدای غواص برگزار می شود.

کد خبر 4547794

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان قزوین جشنواره ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد