Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه‌منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه در رکود اقتصادی قرار گرفته ایم، گفت: صنعت گردشگری از صنایعی است که می تواند به راحتی جایگزین صنعت ساختمان شده و درآمد پایدار کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مسعود نصرتی،معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این مراسم بااشاره به برگزاری این همایش به مدت هشت سال در جزیره کیش اظهار کرد: این همایش شیوه ای برای تمرین مدیران شهری است تا به واسطه معرفی جاذبه ها بتوانند در جذب گردشگران موفق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه در رکود اقتصادی قرار گرفته ایم، تصریح کرد: صنعت ساختمانی باتوجه به شرایط ملی و فراملی حاکم بر کشور به شدت محدود شده است.

نصرتی تاکید کرد:  از آنجایی که صنعت گردشگری یکی از صنایعی است که می تواند به راحتی جایگزین صنعت ساختمان شده و درآمد پایدار تولید کند لذا تلقیق صنعت گردشگری با میراث فرهنگی می تواند در تغییر دیدگاه ها موثر باشد.

وی بیان اینکه گردشگری پیشاهنگ صنعتی است می تواندبرای شهر و کشور درآمد پایدار تولید کند، گفت: برگزاری همایش های هم اندیشی کمک می کند با وجود تمام فراز و نشیب های اقتصادی حاکم بر شهرها چگونه شهرها شکوفا و شهروندان خوشبخت شوند.

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور  با اشاره به مشکلات 1091 شهرداری در پرداخت حقوق ماهیانه پرسنل بیان کرد: ارائه راهکار و راه حل های موثر با استفاده از قدرت خلاقیت وتخصص کمک می کند تا بواسطه بکارگیری ظرفیت های ملی از هدر رفت منابع مالی شهروندان جلوگیری شود.

نصرتی با اشاره به سیاستگذاری و خط مشی یک طرفه و حاکمیتی از بالا به پایین در سازمان شهرداری ها تصریح کرد: با استفاده از 27هزار تجربه موفق و همراه با راه حل های رسیدن به موفقیت 6کارگروه تخصصی با نگاه تفویض اختیار و با عضویت شهرداران تشکیل و به قانون تبدیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر با اجرای این طرح سازمان های وابسته به شهرداری ها بر اساس مقتضیات فرهنگی، اجتماعی، کالبدی و.... می توانند با ماده 54 یا 84 اداره شوند.

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: در حال حاضر تولید درآمد پایدار و ناپدار در شهرداری ها حتی کلان شهرها و یاپتخت کشور بسیار ضعیف است.

نصرتی با اشاره به حذف بند پرداختی 10درصدی عوارض سوخت از منابع درآمدی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: از آنجایی که حذق این بند برای شهرداری های کوچک  مشکلاتی را در پرداخت حقوق و دستمزد ایجاد نمود لذا درصدد هستم که بخشی از مطالبات 2هزار و 200میلیارد تومانی را وصول نماییم.

وی با تاکید بر اینکه بند پرداختی 10درصدی عوارض سوخت مجدد در ردیف منابع درآمدی شهرداری ها قرار گرفته است، اظهار کرد: مشکل 5هزار و 500میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال جاری رفع شده است و به 8هزار میلیارد تومان در سال 98 افزایش می یابد.

معاون توسعه‌منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به تصویب بودجه یک میلیارد تومانی ویژه محیط زیست در سال آینده بیان کرد: با تصویب آیین نامه اصلاحی آزمون استخدامی 50هزار نفر از کارکنان قراردادی مشکل پرداخت حقوق و دستمزد آنها رفع می شود.

نصرتی با اشاره به بودجه یک هزار و 750میلیارد تومانی در بخش خصوصی بیان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها با اتحاد و برنامه ریزی مناسبب بستری برای امن  برای جذب سرمایه در کشور به وجود آید. و از ظرفیت نمایندگان مجلس و فضای قانون گذاری استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: به دنبال ایجاد و تقویت بازارهای عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در پایتخت و نقاط مختلف ایران هستیم. - اخبار استانها -

مریم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: تولیدات صنایع‌دستی زنجیره‌هایی به‌ هم پیوسته هستند که نباید صرفاً در حالت فرهنگی و ویترینی بمانند؛ بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و اقدامات جهادی هماهنگ، به ادبیات توسعه و کسب و کار نزدیک شود و در سطح ملی و بین‌المللی نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان نیز عزم جدی را آغاز کرده و امیدواریم از طریق صنایع‌دستی، گردشگری، شیلات و لنج‌سازی و آبزیان و سایر ظرفیت‌ها و دارایی‌هایی که این استان دارد بتوانیم یک عنصر هویتی ویژه‌ای را به وجود آوریم.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ادامه داد: ما نیز در معاونت صنایع‌ دستی وزارتخانه در تلاش هستیم تا زنجیره اقتصادی صنایع‌ دستی و معیشت عزت‌آفرین را برای تک تک فعالان حوزه صنایع‌دستی در کشور و فعالان این حوزه در استان سیستان‌ و بلوچستان به وجود آوریم.

جلالی تأکید کرد: یکی از اقداماتی که دنبال انجام آن هستیم ایجاد بازار ثابت عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در تهران و اقصی نقاط کشور است که پیگیر تحقق آن هستیم و در حال حاضر نیز وجود دارد اما نیازمند تقویت و گسترش است.

معاون صنایع‌ دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی افزود: ضرورت دارد محصولاتی که در اقلیم خاص خودش تولید می‌شود زیست بوم آنها نیز کامل و در سایر نقاط عرضه شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ببینید | روایت گوینده اخبار هواشناسی درباره درآمد ماهیانه‌اش!
  • ادعای بزرگ خبرنگار صداوسیما درباره میزان حقوق ماهیانه‌اش | فیلم
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه