Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:37:46 GMT

یادواره یاد یاران در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۰۶۳

یادواره یاد یاران در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد

به گزارش ایرنا امام جمعه دزفول شامگاه چهارشنبه در این یادواره گفت: دزفول سرمایه ها و گنجینه های فراوانی دارد که نتوانسته ایم این سرمایه ها را به درستی معرفی کنیم.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفول افزود: شخصیت شهدای والامقام انقلاب باید معرفی و به عنوان یک الگوی برجسته به نسل جوان معرفی شوند.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان شیخ عبدالحسین سبحانی و شهید عزیز صفری افزود: باید شخصیت این شهدا واکاوی و تحلیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم تبیین و رفتارشناسی سبک زندگی شهدا اظهار داشت: شهید سبحانی در دوران خود یک سبک مبارزه برای جوانان کلید زد.
مدیرکل صداوسیمای خوزستان نیز با اشاره به ظرفیت های شهرستان دزفول گفت: مبارزات مردم دزفول با وجود علما و بازاریان انقلابی از دهه 40 آغاز شد.
مسلم رحیمی افزود: 40 سال از انقلاب گذشته و دزفول شرایط سختی در دوران دفاع مقدس و دیگر دوران متحمل شده است.
وی اظهار داشت: اکنون وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم که امیدواریم با تلاش جوانان دلسوز در راستای اهداف شهدا گام برداریم.
یادواره یاد یاران به منظور گرامیداشت یاد شهدای گروه جبهه اسلامی دفاع(منصورون)، شهید شیخ عبدالحسین سبحانی، شهید عزیز صفری و شهدای انقلاب برگزار شد.
7278/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام جمعه انقلاب دوران دفاع مقدس سبک زندگی نسل جوان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود