Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار شده بود مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت:در عصر امروز خانواده ها به مباحث فرهنگی و هنری اهمیت ویژه ای می دهند.

فیروز فاضلی گفت:در هر جامعه ای که سرمایه فرهنگی افراد ارتقاء پیدا کند، کمک موثری بر بسط توسعه فرهنگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر فرهنگ یک جامعه به پویایی و پختگی لازم نرسد، پیشرفت، و توسعۀ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی آن جامعه میسر نخواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درادامه ضمن قدردانی از متولیان برگزاری جشنواره فجر در گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ در لایه های مختلف جامعه اظهار کرد: حوزه نفوذ فرهنگ به همه ابعاد زندگی بشر کشیده شده است و امروز خانواده های گیلانی همگام با دولت به دنبال توسعه و اشاعه فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی هستند.

در جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت 71 برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت و پشتبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و با حضور  500 هنر جو و هنرمند برگزار شد.

در پایان این جشنواره نیز از آموزشگاه های سینمایی و موسیقی برتر شهر رشت تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خانواده سرمایه فرهنگی و هنری موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل