Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی در راستای گام دوم انقلاب است و جوانان جهادی در میدان هستند تا با خدمت به محرومین، الگویی از جوان ایرانی_انقلابی ارائه دهند.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سومین گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی با حضور دکتر محمد باقر قالیباف و فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی عرفان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این مراسم مسکنی، دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیرمحمد اژدری، گفت: همه ما باور داریم که کار‌ها و برنامه‌های قرارگاه با نگاه و لطف امیر محمد حل می‌شود و او چراغ راه را برای‌مان روشن نگه داشته است.

وی افزود: امیر محمد پرچم دهه هفتادی‌ها را بالا برد و در کنار شهید حججی قرار گرفت.

مسکنی ادامه داد: سومین گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی، آغازی برای گام نهادن در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و این حرکت‌های جهادی، تحقق جوانگرایی است که مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب ایران بیان فرمودند: خطاب به جوانان است؛ چرا که ترمیم ساختار‌ها از سوی جوانان امکان‌پذیر است. این بیانیه مأموریت‌های اجتماعی جوانان را بیان می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند اردو‌های جهادی باشد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: امیرمحمد اژدری الگویی برای همه جوانان است. جوانی که به دنبال خدمت به محرومین بود و هر فعالیتی را در هر حوزه به او می‌سپردیم از سرانجامش مطمئن بودیم. ثمرات فعالیت‌های امیرمحمد به گونه‌ای است که انگار عمری ۵٠ ساله صرف شده است.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بیان کرد: قرارگاه جهادی همچون کمیته امداد نیست، ما ساختار اداری نداریم و درگیر برخی مسائل ساختاری نیستیم؛ همه در کنار هم هستیم جهاد می‌کنیم و خادم محرومین هستیم.

وی افزود: گردهمایی فعالان حرکت‌های جهادی در راستای گام دوم انقلاب است و جوانان جهادی در میدان هستند تا با خدمت به محرومین، الگویی از جوان ایرانی_انقلابی ارائه دهند.

در ادامه، ضمن رونمایی از تمبر یادبود امیرمحمد اژدری و کتاب خاطرات این جوان انقلابی با عنوان "امیر ادامه دارد"، از تابلو نقاشی جهادگر امیرمحمد اژدری نیز رونمایی شد؛ این اثر با اثر انگشت ٧٠هزار نفر که زندگی‌نامه و خاطرات این شهید را مطالعه کرده بودند، رنگ‌آمیزی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بیانیه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای قرارگاه جهادی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی