Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@03:12:00 GMT

خرید لوازم آرایش از این مکان ها ممنوع!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۷۶۱

خرید لوازم آرایش از این مکان ها ممنوع!

رکنا: خرید لوازم آرایش از مکان هایی مانند مترو و دست فروشان ممنوع است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اعلام اینکه از خریداری مواد آرایشی از دستفروشان خودداری کنید، گفت: بسیاری از مراجعه کنندگان به مراکز پزشکی بر اثر استفاده از مواد آرایشی قاچاقی، دچار بیمارهای پوستی شده اند به دلیل استفاده از مواد آرایشی بدون برچسپ اصالت و خریداری‌شده از دستفروشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 بابک قطبی در جلسه کارگروه پیشگیری و مبارزه با محصولات سلامت محور قاچاق، که در سالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با اشاره به مبارزه با قاچاق معکوس دارو در مریوان، اظهار کرد: این امر موجب شد که مسئولان توجه ویژه نسبت به قاچاق دارو و سلامت جامعه داشته باشند.

وی افزود: شرکت‌های توزیع کننده‌ای در امر قاچاق معکوس دارو دخالت دارند اما با این وجود موارد قاچاقی را بررسی می کنیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به قاچاق معکوس دارو در مریوان،گفت: 95درصد داروخانه های مریوان در سلامت کاری فعالیت می کنند و 5درصد باقیمانده توسط گشت های محسوس و نامحسوس شناسایی و کنترل خواهند شد.

قطبی بیان کرد: بسیاری از مراجعه کنندگان در مرکزهای پزشکی بر اثر استفاده از مواد آرایشی قاچاقی، دچار بیمارهای پوستی به دلیل استفاده از مواد آرایشی بدون برچسب اصالت و خریداری‌شده از دستفروشان است.

وی از برگزاری جلسه مبارزه با محصولات سلامت محور از طریق ویوئو کنفرانس با استان‌های از جمله کرمانشاه، ایلام و همدان در 20 اسفند خبر داد، و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی و کنترل مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در خصوص آگاه سازی افراد جامعه و خودداری از لوازم آرایشی از دستفروشان تاکید کرد و یادآور شد: باید این مسئله توسط رسانه ها فرهنگ سازی شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: غذا پزشکی سلامت قاچاق غذا پزشکی سلامت قاچاق مترو مواد اسفند لوازم آرایش خرید عکس فیلم تلگرام مرد دختر دستگیر شد عجیب دستگیر زاهدان دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • هشدار! این دارو معتادتان می‌کند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است