Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در آستانه دیدار خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان با بحران بزرگی در خط دفاعی خود مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت سیدجلال حسینی در دیدار با پدیده مشهد که حضورش برابر نفت مسجد سلیمان را متنفی کرد و از لیست تیم برای سفر به این شهر خارج شد، اکنون دو بازیکن ثابت خط دفاعی این تیم نیز دچار مصدومیت و بیماری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاع خلیل زاده که در دیدار با پدیده مشهد دچار مصدومیت شدید شده بود به کار خود ادامه داد و بازی را به همان شکل خاتمه داد. او در تمرین دو روز اخیر نیز علیرغم دردی که داشت کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشت و در نهایت با افزایش آن، کادرپزشکی را وارد ماجرا کرد. کادرپزشکی پرسپولیس او را از تمرین روز گذشته منع کرد تا بررسی لازم با عکسبرداری را صورت دهد. با اعلام پاسخ MRI مشخص شد او از ناحیه چهارسر ران دچار کشیدگی شده است. مدافع موفق پرسپولیس در این فصل علیرغم مصدومیت قصد داشت در سفر به مسجد سلیمان تیم را همراهی کند که برانکو ایوانکوویچ با توجه به فشردگی بازی‌ها او را معاف کرد تا با حضور در تهران و پیگیری درمان، خود را به دیدارهای آتی تیم برساند و دومین بازیکن ثابت خط دفاعی تیم نیز به این شکل از ترکیب خارج شود.


ماجرای خط دفاعی اما به اینجا ختم نشد و شایان مصلح نیز به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرین روز گذشته مجوز نیافت. کادرپزشکی برای مصونیت دیگر بازیکنان او را از انجام تمرین گروهی معاف کرد. با این حال این بازیکن امروز تیم را در سفر به مسجد سلیمان همراهی خواهد کرد اما وضعیت حضورش در این بازی نامشخص است. با توجه به شدت سرماخوردگی این بازیکن دور از دیگر هم‌تیمی‌هایش خواهد بود تا زمان بازی شرایطش مورد ارزیابی قرار گیرد.


غیبت احتمالی سه بازیکن در خط دفاعی سرخپوشان باعث خواهد شد تا برانکو ایوانکوویچ اکنون تنها مهدی شیری را در اختیار داشته باشد و بازگشت شایان مصلح به شرایط بازی بخشی از دغدغه‌هایش را برطرف کند.


اگر شایان به بازی برسد
در صورتی که مدافع چپ موفق پرسپولیس طی دیدارهای اخیر به بازی برسد، او احتمالا در عمق خط دفاعی در کنار محمد نادری قرار خواهد گرفت. مهدی شیری به سمت چپ خواهد رفت و سیامک نعمتی نیز با بازگشت به خط دفاعی در سمت راست قرار خواهد گرفت. این بازیکن در فصل گذشته و در مقطعی که با مصدومیت حسین ماهینی این تیم با خلا همراه بود، در این پست به کار گرفته شده بود.
تغییر دیگری نیز که احتمالا با حضور شایان مصلح اتفاق خواهد افتاد به حضور این بازیکن در سمت چپ و پست تخصصی است. مهدی شیری در سمت راست و محمد نادری در کنار احمد نوراللهی در پست دفاع میانی خواهند بود. نوراللهی که هافبک دفاعی است قابلیت بازی در پست دفاع میانی را نیز داراست و بعید است در این بازی با مشکل بزرگی مواجه شود.

 


اگر شایان مصلح نرسد
در صورتی که شایان مصلح هم همانند سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده به این بازی نرسد کار سخت‌تری برابر برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. او تنها محمد نادری و مهدی شیری را در خط دفاعی خواهد داشت و باید برای انتخاب یک مدافع میانی و یک مدافع چپ از بین بازیکنانش گزینه‌ای را بیابد.
در این شرایط نیز احتمالا مهدی شیری به سمت چپ بیاید و سیامک نعمتی در سمت راست حاضر شود. گزینه دفاع میانی نیز احتمالا احمد نوراللهی خواهد بود.


در حال حاضر تنها بازیکن تخصصی در پست دفاع میانی احسان حسینی است که از تجربه و کیفیت لازم برای سپردن این ماموریت کاملا دور است، خصوصا اینکه سیدجلال حسینی نیز به عنوان رهبر خط دفاعی در این بازی غایب است و کار را سخت می‌کند. باید دید در نهایت برانکو ایوانکوویچ در فاصله 24 ساعت مانده به این دیدار که می‌تواند سرخ‌ها را برای حضور در صدر جدول امیدوار کند، از کدام بازیکنان در غیاب چهره‌های غایب تیمش سود خواهد برد.

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مربی سابق استقلال اعتقاد دارد که تیم ریکاردو ساپینتو فوتبال چشم‌نوازی ارائه می‌کرد اما ضعف‌هایی در خط دفاعی داشت اما جواد نکونام توانسته ضعف های این تیم را برطرف کرده و استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.

خسرو حیدری در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: ما در زمان ساپینتو خیلی خوب بازی می‌کردیم و همه تیم‌ها را زمین‌گیر می‌کردیم ولی مشکل دفاعی داشتیم و در برخی مسابقات راحت گل دریافت می‌کردیم، حالا جواد نکونام این مشکل را حل کرده است، می‌گویند نکونام دفاعی بازی می‌کند اما مورینیو هم خیلی مواقع تیم‌اش دفاعی بازی‌ می‌کرد و حتی در رم هم با فوتبال دفاعی توانست جام بیاورد، نتیجه کار خیلی مهم است مخصوصا در فوتبال ایران، فرهاد مجیدی همیشه دوست داشت تیم‌اش را هجومی به زمین بفرستند ولی راحت گل می‌خورد، زمانی که گابریل پین را به تیم اضافه کرد این ضعف برطرف شد و استقلال سخت گل می‌خورد و روی تک موقعیت ها به گل می‌رسید و در سال قهرمانی خیلی مسابقات را یک بر صفر برد، حتی زمان برانکو هم پرسپولیس خیلی از مسابقات را یک بر صفر می‌برد.

ویدئو: 330799

حیدری ادامه داد: تیم استقلال و پرسپولیس موقعیت برایش ایجاد می‌شود، پرسپولیس لوکادیا و استقلال تیام را داشت که موقعیت ایجاد می‌شد گل می‌زدند، به هرحال این تیم ها برایشان موقعیت ایجاد می‌شود، نکونام مشکل دفاعی استقلال را حل کرده و این گل نخوردن به تیم شخصیت قهرمانی می‌بخشد، زمانی که در شهرستان به میدان می‌روید و چند گل دریافت کنید شخصیت تیم پایین می‌آید و نتوانستند قهرمان شوند، در سالی که تیم فرهاد مجیدی قهرمان شد پرسپولیس در آبادان چند گل دریافت کرد، برانکو این مشکل را در پرسپولیس حل کرده بود.

حیدری در صحبت‌هایش اشاره کرد: گل‌نخوردن خیلی مهم است به خصوص در فوتبال ایران که تیم فرهاد مجیدی و برانکو با همین رویکرد به قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!