Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حمیدرضا علیزاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ روز جمعه در سه حوزه امتحانی در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که این آزمون در جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد افزود: بیش از ۶۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۳۲۰ نفر زن و ۳۳۰ نفر مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده تصریح کرد: مجموعه دانشگاه جیرفت برای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون تلاش کردند بیش از ۷۰ نفر عوامل اجرایی این آزمون بودند، که توانستند به نحو احسن این آزمون را برگزار کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: این آزمون در استان کرمان تنها در شهر کرمان، رفسنجان و شهر جیرفت برگزارشد.

وی ضمن قدر دانی از حساسیت همه دستگاه‌های اجرای شهرستان جیرفت برای برگزاری این آزمون افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی بویژه فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اطلاعات، شهرداری، اورژانس ۱۱۵، مخابرات و اداره برق شهرستان که دانشگاه جیرفت را در برگزاری این آزمون استخدامی همیاری کردند تشکر می‌کنیم.

یاد آور می‌شود: دانشگاه جیرفت برگزار کننده آزمون‌های سازمان سنجری آموزش کشور در جنوب کرمان است.
انتهای پیام /ی

برگزاری آزمون دکتری در جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۵۸۴ داوطلب در کیش
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور