Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نیروهای ارتش سوریه  مقرها و مراکز فرماندهی گروه تروریستی جبهه النصره در نواحی شرقی شهر سراقب در ریف جنوب شرقی استان ادلب را هدف حملات موشکی خود قرار دادند که این موشک ها با دقت به اهداف اصابت کرد.

در همین حال، سه نظامی ارتش ترکیه و سه عنصر گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه در جریان انفجار یک دستگاه خودرو در منطقه الغندوره در جنوب غربی شهر جرابلس در ریف شمال شرقی حلب کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان گروه مسلح موسوم به "اتاق عملیات خشم زیتون" مسئولیت انفجار دیروز دستگاه خودروی بمبگذاری شده در نزدیک بیمارستان دیرسم در شهر عفرین در ریف شمال غربی حلب را برعهده گرفت و اعلام کرد که این انفجار منجر به کشته شدن 25 عنصر مسلح گروه جیش الحر شد  و حدود 36 نفر دیگر از جمله چهار نظامی ترکیه نیز زخمی شدند.

همزمان یکی از مسئولان نظامی واحدهای کرد سوری به نام اورکیش به همراه 16 عنصر مسلح دیگر بعد از سرقت 20 هزار دلار و فرار به خاک عراق از طریق گذرگاهی غیرقانونی در نزدیک شهرک الیعریبه در ریف شرقی الحسکه سوریه، از این واحدها جدا شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنوب شرقی ترکیه سوریه خودرو خشم بیمارستان سرقت دلار خاک ارتش سوریه ترکیه سوریه النصره ادلب سوریه موشک باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول

احلام البشیر به اتهام"اقدام به قتل عمد"، "تخریب اتحاد و یکپارچگی حکومت" و "قتل عمد" ۶ نفر به ۱۷۹۴ سال زندان محکوم شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دادستانی استانبول حکم "احلام البشیر" که در سال 2022 با بمبگذاری در میدان تقسیم استانبول باعث کشته شدن 6 نفر و مجروح شدن 99 نفر دیگر شد را صادر کرد.

بر اساس این حکم، البشیر به اتهام "تخریب اتحاد و یکپارچگی حکومت" و "قتل عمد" 6 نفر به 7 بار حبس ابد محکوم شد.

وی همچنین به اتهام "اقدام به قتل عمد"،"پیدا کردن بدون اجازه مواد خطرناک" در مجموع به 1794 سال زندان و 22 هزار لیره جزای نقدی محکوم شد.

یکشنبه بیست‌ودوم آبان ماه برابر با سیزدهم نوامبر 2022_ انفجاری منطقه تقسیم واقع در مرکز شهر استانبول ترکیه را لرزاند که به کشته و زخمی شدن شماری منجر شد.

رجب طیب اردوغان این انفجار را «حمله‌ای شرورانه» خواند و آن را محکوم کرد. وی شمار کشته شدگان را دست کم 6 نفر و شمار زخمی‌ها را 53 نفر اعلام کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین تصریح کرد که شواهد نشان می‌دهد که این انفجار تروریستی بوده و یک زن در آن نقش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم