Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،  محمدصادق معتمدیان در کارگروه توسعه استان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و مباحث مربوط به بودجه باید صرفه‌جویی لازم انجام شود.

وی افزود: مراسم‌ها باید در مکان‌های دولتی برگزار شود و در شرایطی که مردم در وضعیت تنگدستی و سختی هستند برگزاری مراسمات پرهزینه وجهه خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: همایش یا مراسم باید با  استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و با حداقل هزینه انجام شود.

معتمدیان با اشاره به سند آمایش سرزمینی استان گفت: این سند از سال 92 توسط تیمی از اساتید باتجربه دانشگاه بیرجند در دستور کار قرار گرفت که در سال 95 در سازمان برنامه بودجه نهایی شد و در دو مرحله با حضور اساتید مجلس مورد بحث قرار گرفت که بخش‌هایی مختلف سند برای مردم تشریح می‌شود. 

در این نشست در زمینه اعتبارات موضوع استفاده متوازن از امکانات کشور رأی گیری شد که از 24 رای ماخوذه 23 رای مثبت بود و این موضوع تصویب شد همچنین برگزاری همایش استانی خیرین مدرسه ساز نیز با 15 رای به تصویب رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی دستگاه های اجرایی شرایط اقتصادی صرفه جویی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی