Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ديدارهاي هفته نوزدهم ليگ با برگزاري 4 ديدار در روز جمعه پيگيري شد.
به گزارش آريا، از مهمترين اتفاقات نخستين روز هفته نوزدهم بايد به پايان روند شکستهاي پيکان، نخستين شکست قطبي اشاره کرد. در اولين بازي ديروز از ساعت 15:00 در اهواز استقلال خوزستان ميزبان صنعت نفت آبادان بود. استقلال خوزستان که از هفته هفتم در ليگ رنگ پيروزي را نديده است در همان دقايق ابتدايي فرصت پيش افتادن از حريف را داشت که ميثم کريمي از روي نقطه پنالتي مغلوب شهاب گردان شد تا اينکه در نيمه دوم صنعت نفت توسط وفا هحامنش به گل رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال خوزستان در دقيقه 77 يک بار ديگر صاحب ضربه پنالتي شد که اين بار ايوب کلانتري هافبک باتجربه استقلال خوزستان اين فرصت را از دست نداد و بازي را به تساوي کشاند تا صنعت نفت که رکورددار تساوي در اين فصل است تعداد تساوي‌اش به عدد 13 برسد و استقلال خوزستان تيم قعرنشين، جدول روند پيروز نشدنش ادامه يابد.
در ورزشگاه امام رضاي مشهد، تيم پديده از سپيدرود رشت پذيرايي کرد. پديده پس از حذف از جام حذفي به دنبال تثبيت موقعيت خود در رده‌‌هاي بالاي جدول بود و در جدال دو سرمربي پرسپوليسي يعني يحيي گل محمدي و علي کريمي، سرمربي پديده پيروز بود. هر 2 گل اين بازي توسط يونس شاکري به ثمر رسيد.اين بازيکن بهترين فصل فوتبالي خود را پشت سر مي‌گذارد و با 7 گل جزو گلزنان برتر ليگ لقب گرفت.
شگفتي بزرگ ديروز در قائم‌شهر اتفاق افتاد. فولاد که با افشين قطبي توانسته بود بزرگاني مانند تراکتورسازي و پرسپوليس را از پيش رو بردارد با 2 گل مقابل نساجي شکست خورد تا اولين پيروزي جلالي در نساجي و نخستين باخت افشين قطبي در فولاد ثبت شود. در زمان مربيگري قطبي در پرسپوليس، مجيد جلالي در هر 2 مصاف با اين مربي به پيروزي رسيده بود و با اين نتيجه براي سومين بار پياپي افشين قطبي را شکست داد. نساجي در اين بازي در هر نيمه يک گل زد. مهرداد عبدي گل اول نساجي و جورج ولسياني از روي نقطه پنالتي دومين گل نماينده مازندران را به ثمر رساندند.
در تبريز بالاخره روند باختهاي متوالي پيکان به پايان رسيد. اين تيم که متحمل 8 شکست پياپي شده بود به مصاف ماشين‌سازي تبريز رفت.پيکان که در 4 بازي گذشته در گلزني ناکام بود با گل دقيقه 44 سعيد واسعي به پيروزي رسيد.ماشين سازي در دقيقه 94 اين فرصت را داشت که بازي را به تساوي بکشاند اين پنالتي توسط فرناندو دخسوس براي ماشين‌سازي کسب شد تا اين سنگربان برزيلي نخستين دروازهبان تاريخ ليگ برتر باشد که روي آن خطاي پنالتي انجام شده است اما رضا خالقي‌فر از اين فرصت نتوانست استفاده کند و در به ثمر رساندن ضربه پنالتي ناکام ماند تا در شرايطي که هنوز 3 بازي از هفته نوزدهم باقيمانده شاهد 3 پنالتي از دست رفته در اين هفته باشيم.
در ادامه بازيهاي اين هفته، روز شنبه در مسجدسليمان، نفت اين شهر با پرسپوليس روبه‌رو خواهد شد و يکشنبه نيز سايپا ميزبان تراکتورسازي خواهد بود.آخرين ديدار اين هفته نيز دربي اصفهان خواهد بود که به دليل درگيري ذوب‌آهن در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا تاريخ آن از سوي سازمان ليگ اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ديدارهاي نخست هفته نوزدهم فولاد قطبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!