Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سیدمحمد بطحایی پس از ورود به استان ایلام بلافاصله در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس استان حاضر شد و با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 سید محمد بطحایی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر توجه ویژه به مناطق مرزی محروم و خدمت‌رسانی و توسعه عدالت آموزشی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، شرکت در نشست شورای اداری و شورای آموزش و پرورش، بازدید از مدارس، دیدار با رؤسا و اعضای تشکل‌های فرهنگی استان، دیدار صمیمانه با نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و خیرین مدرسه‌ساز، اعضای شورای دانشگاه فرهنگیان، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سازمان دانش‌آموزی، رؤسای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، از جمله برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در اولین روز سفر به استان ایلام است.

سفر به شهرستان چرداول و افتتاح استخر سرابله این شهر، بازدید از یکی از مدارس، نشست با معلمان و دیدار با خانواده معظم شهید فرهنگی نیز در دومین روز سفر وزیر آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

معاونان وزیر نیز که روز گذشته وارد استان شده‌اند بعد از سفر به تعدادی از شهرستان‌های استان ایلام و بازدید از برخی پروژه‌های مرتبط با آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق شرکت و مسائل و مشکلات آن مناطق را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/ د

سفر وزیر آموزش و پرورش به ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم