Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل خودروهای باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه دو دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون ۵۰ تن کود شیمیایی که بدون اظهارنامه گمرکی قاچاق و با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: قاچاقچیان سعی داشتند این محموله قاچاق را در کامیون های عراقی جاساز کنند که با هوشیاری مرزبانان ما از دست یابی به هدف شومشان بازماندند.

سردار نظرپور با اشاره دستگیری چهار  متهم در این رابطه اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، عنوان کرد: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

کد خبر 4549659

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق مرزبانی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری لیفان ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام پنج واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان آزادگان و روبه‌روی شهرک گلدیس رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر شامل هفت مرد و هشت زن در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 750273

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران